Gintaro Mēbeles - Serviss zemākajā līmenī
Nekad vairs Gintaro!
Pasūtījām dīvānu, par 1100 eiro summu, kas nav maza summa. Jau toreiz fascinēja tas, ka internetveikals ir kaut kas pilnībā atsevišķs no reālā veikala prūšu ielā, kur pārdevējām vispār neinteresē internetveikala klienti, vai vispār klienti kā tādi. Pasūtot dīvānu, mums teica, 45-60 darba dienu laikā. Tas bija novembra pats sākums. Ap ziemassvētku laiku pati zvanīju, lai noskaidrotu, jo par to, ka būs kāda kavēšanās, viņi nezvana un neinformē nekad. Tad lūk dāma infonodaļā regulāri atbild - es jums atzvanīšu, ko, protams, tā arī 3 reiz pēc kārtas neizdara. Kaut kur ap šo laiku mums pateica, ka dīvāns būs tūlīt kuru katru dienu. Kad norādītajā dienā dīvāns netika piegādāts, atkal zvanījām uz info centru, atkal tā pati sistēma, neviens neatzvana. Tikai tad, kad man draugs aizsūtija dusmīgu epastu, tad mums paziņoja, ka dīvāns tomēr būs tikai pēc jaunā gada.
Pēc jaunā gada atkal gaidam ziņu, nekas nenotiek. Zvanam atkal - būs pēc 20.01. Jo fabrika sāk strādāt tikai 13.01.
Piezvanīju šodien, jo aizvien nekā - būs februāra sākumā.
Un vēl man nav īsti skaidrs, vai vispār tiks piegādāts... Drausmīga attieksme, melošana un laika novilkšana garumā.
Labdien! Pēc pasūtījuma noformēšanas jūs bijat infromēti par termiņiem, un no Jūs bija saņēmta piekrīšana gaidīt pasūtījumu. Ja no Jums toreiz būtu saņēmta atbilde kā negaidīsiet mēs varētu atcelt šo pasūtījumu. Tagad pasūtījuma atcelšana vairs nav iespējama jo šī pasūtījums ir individuāls.
Tad man ir jautājums, kāpēc mums tika 4 reizes teikta cita informācija, katru reizi velkot garumā aizvien vairāk? Tā nav klienta mānīšana?
Komentāri (1)
Šis portāals nerisina vispār neko, Bett rakstīt varat visu ko. Nav jau teikts, ka tā ir taisnība.