www.sudzibas.lv Gintaro Mēbeles Brāķis + slikta kvalitāte

Gintaro Mēbeles - Brāķis + slikta kvalitāte

Pasūtījām dīvanu ar piegādi un salikšanu. Jaunais dīvāns bija iepriekš kritis (noliktavā vai pirms piegādes), viss dīvāna apakšējais stūris sasists, nolauzta dīvāna kāja, atlauzta veļas kastes 'grīdiņa' (vāji piestiprināta ar parastām kniedītēm, sēdvietas apakšā esošās atsperes noberztas (jautājums vai nebija lietotas). Labi, ka pasūtījumā iekļāvām dīvāna salikšanu, līdz ar to pārdevējs nevarēja pateikt, ka paši esam dīvānu salauzuši.
Telefoniski tika pateikts, ka var atvest identisku dīvānu 1-2 nedēļu laikā (gan jau salabotu esošo), no kā atteicāmies. Lai saņemtu atpakaļ naudu, iesniegumu ar e-parakstu nepieņēma, bija jābrauc tas rakstīt uz vietas veikalā. Nevienu reizi neviena no Gintaro pārstāvēm pat neatvainojās vai nejutās slikti par situāciju.
Naudu atguvām nedēļas laikā. Ātrāk nevarēja, jo pārdevēja atcirta, ka varot arī vilkt līdz likumā noteiktajām 14 darba dienām.
Noteikti iesaku kārtīgi apsvērt pirkumu pie Gintaro + rūpīgi pārbaudīt preces kvalitāti (gan veikalā, gan pie piegādes), kā arī papildus samaksāt par mēbeles salikšanu, kas kalpos kā 'apdrošināšana', ja prece būs nekvalitatīva.

14.11.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes