Gintaro Mēbeles - Brāķis + slikta kvalitāte
Pasūtījām dīvanu ar piegādi un salikšanu. Jaunais dīvāns bija iepriekš kritis (noliktavā vai pirms piegādes), viss dīvāna apakšējais stūris sasists, nolauzta dīvāna kāja, atlauzta veļas kastes 'grīdiņa' (vāji piestiprināta ar parastām kniedītēm, sēdvietas apakšā esošās atsperes noberztas (jautājums vai nebija lietotas). Labi, ka pasūtījumā iekļāvām dīvāna salikšanu, līdz ar to pārdevējs nevarēja pateikt, ka paši esam dīvānu salauzuši.
Telefoniski tika pateikts, ka var atvest identisku dīvānu 1-2 nedēļu laikā (gan jau salabotu esošo), no kā atteicāmies. Lai saņemtu atpakaļ naudu, iesniegumu ar e-parakstu nepieņēma, bija jābrauc tas rakstīt uz vietas veikalā. Nevienu reizi neviena no Gintaro pārstāvēm pat neatvainojās vai nejutās slikti par situāciju.
Naudu atguvām nedēļas laikā. Ātrāk nevarēja, jo pārdevēja atcirta, ka varot arī vilkt līdz likumā noteiktajām 14 darba dienām.
Noteikti iesaku kārtīgi apsvērt pirkumu pie Gintaro + rūpīgi pārbaudīt preces kvalitāti (gan veikalā, gan pie piegādes), kā arī papildus samaksāt par mēbeles salikšanu, kas kalpos kā 'apdrošināšana', ja prece būs nekvalitatīva.
Pievienot komentāru