Gigant veikals - Slikts serviss

Atbraucām izvēlēties dīvanu. Izvēlējamies, un pateicām konsultantam, ka pirksim. Līdz veikala slēgšanai bija palikusi stunda. Bijām pirmie, bet pienāca pāritis, arī pirkt, bet pēc mums. Uz ko pienāca konsultants un pateica ka iepakot dīvanu nepaspēs, jo pakos citu un šodien jau nesanāks. Pateicām lai rezervē un atbrauksim nākamajā dienā agrāk no rīta. Atbraucām, bija jau cita konsultante. Pateicam ka dīvāns rezervēts un mēs ņemsim. Uz ko viņa Saka, ka kolēģis viņai pateica, ka mēs varbūt atbrauksim. Un ka varbūt ņemsim. Kad mēs jau uzreiz pateicām ka 100% būsim. Pēc tam konsultante aizgāja meklēt kādu kurš mums sapakos dīvanu. Atnāca vīrietis ar neapmierinātu seju, un pasakot savam, laikam, draugam, ka viņam šodien lika strādāt. Ar tādu pašu seju viņš sāka pakot dīvānu. Sapakoja. Aizbraucām līdz vārtiem, ieraugot ar kādu mašīnu esam atbraukuši laikam ar savu draugu sasmejas, un pateica ka esam "klauni", un sēdēja skatījās kā mēs mēģinājām ielikt to dīvanu mašīnā un kamēr vēl krāmējām arī uz mašīnas jumta, sēdēja uz skatījās, pēc tam tikai aizgāja. Vai tad cirks atbrauca lai sēdēt un skatīties? Ja tu Nepalīdzi ej tālāk un strādā. Kas pa attieksmi? Diez vai ka vēl kādreiz tur kaut ko pirksim.

19.04.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

S

Komentāri (2)

Olex78 21.04.2020

Es noteikti nebūtu čakarēies ar transportēšanu, sevišķi jau, ja jāstutē uz jumta, bet šoreiz, tiešā, ne par to stāsts.
Nevajag gaidīt ka sū*s pārvēršas par šokolāi - ja tam palīgstrādniekam nav smadzeņum, tad gaidīt no viņa adekvātu situācijas izvērtējumu ir bezcerīgi, tikai sev nervus čakarēt. Vēl ir varints izteikt aizrādījumu...fiziski, tā teikt līmenī, kuru šādi cilvēki uztver ;)

Olex78 22.04.2020

@Turkey901 Easy, datora spaidīšana ir tas, ar ko es pelnu naudu, kas man galīgi netraucē sevi uzturēt labā fiziska formā brīvajā laikā :))) Bet ja runa par mani konkrēti un šo situāciju, tad es tādā vienkārši nenonākšu, jo noteikti nemēģināšu pats transportēt mantu, kas pārsniedz manas automašīnas iekšējā bagāžas nodalījuma ietilpību. Es drīzāk pasūtīšu piegādi vai iznomāšu vajadzīgā izmēra auto (ko jau esmu darījis iepriekš)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes