Gigant veikals - Neatgriež naudu
20.03 samaksāju par skapi, teica līdz diviem mēnešiem jāgaida, pirms samaksāju pajautāju vai varētu būt ka tas skapis nebūs, atbilde bija - tā nevar būt, noteikti būs. Sliktas atsauksmes nebiju dzirdējusi tādēļ samaksāju visu summu(teica ka jāiemaksā avanss) 17.05 man paziņoja skapi vairs neražos, piedāvā izvēlēties citu skapi, neatradu neko kas man patiktu un teicu ka vēlos lai atgriež naudu atpakaļ uz ko man atbildēja ka jāgaida līdz veikalā kāds samaksās skaidrā naudā, jo uz konta nevar atgriezt naudu(maksāju ar karti). Gaidīju aptuveni četras dienas, zvanīju veikalam, teica ka neviens neko nav pircis. Tajā pašā dienā zvanīju gigantmebeles informācijas tālrunim un uzzināju ka pēc likuma varu pieprasīt lai atgriež naudu uz konta(maksāju ar karti).Zvanīju atkārtoti veikalam 24.05 un man teica lai braucu nākamā dienā un rakstu iesniegumu un pat necentās atvainoties par nepatiesas informācijas sniegšanu.25.05 uzrakstīju rakstisku iesniegumu ka vēlos lai man atgriež naudu uz konta. Šodien, 10.06 nauda nav ienākusi manā kontā, zvanīju veikalam, man atbildēja ka vadītāja būs tikai svetdien(14.06) neviens no darbiniekiem man nevar palīdzēt. Ir pārkāpts likums kur teikts ka 14dienu laikā ir jāatgriež nauda patērētajam. Pirmo reizi saskaros ar šādu situāciju un pilnīgi noteikti neko labu neteikšu par Valmieras filiāles veikalu, jo klaji meloja vairākas reizes vadītāja un nebija ieinteresēta atrisināt ar mani šo jautājumu.
Komentāri (1)
Vērsieties PTAc ar visiem iesniegumiem, ko rakstījāt viņiem. Žēl, ka e-pasta nav nekādu, kur var redzēt, ka centieties atgūt naudu un viņu atbildes.