Gigant Mēbeles - Piegāde
Gigant veikals Mellužu ielā sadarbojas ar firmu TVA2, kas atrodas otrajā stāvā, labajā pusē. Saskārāmies ar ļoti nelaipnu un neprofesionālu attieksmi no pārdevējas puses, kas īsti pat nerunāja valsts valodā, un bija ļoti uzbāzīga, lai tikai mēs preci iegādātos. Par cik prece bija iepatikusies, tad nolēmām to arī iegādāties. Tik lielas summas skaidrā naudā nebija, bet iespēja norēķināties ar karti šeit nebija. Pārdevēja lūdza iemaksāt kaut vai 10 eiro, nevis 10% no preces vērības. Pārdevēja bija ļoti stresaina un uztraukusies pat brīdī,kad paziņojām ka aizbrauksim naudu izņemt no bankomāta. Atgriezāmies ar visu naudas summu skaidrā naudā. Par laimi, mūsu izvēlētā prece atradās viņu noliktavā Rumbulā, un piegādi bija iespējams veikt kaut vai šodien. Pārdevēja laipni ļāva izvēlēties,kad vēlamies, lai prece tiek piegādāta, izvēlējāmies pēc divām dienām- piektdienā laika posmā no 12-14. Par piegādi uz vietas veikalā maksāt nevarēja piegādes maksa līdz mūsu dzīvesvietai tika aprēķināta-20 eiro. Pienāca piegādes diena, kad pēc plkst. 13.00 piezvanīja un pateica,ka mūsu preci šodien neviens nevēdīs, jo noliktava šodien nestrādājot, uz jautājumu, kāpēc, neviens īsti nespēja atbildēt. Vienvārdsakot, šodien savu preci varat negaidīt, piezvanīsim rīt ap 10 no rīta. Mēģinājām sameklēt pašrocīgi transportu, kas aizbrauktu precei pakaļ, bet tad kad vēlējāmies to darīt, tad jau noliktavā visi esot piedzērušies, lai vienkārši gaidām līdz rītam!Sestdienas rītā, protams, ka neviens mums vispār nepiezvanīja, ap pulkstens 12 paši sākām meklēt savu preci. Varot tur atvest, tā un šitā, bet tur būšot tad vēlu vakarā. Atteicāmies maksāt par piegādi, jo iztērētas jau bija divas dienas, kurās darba vietā bija paņemtas brīvdienas, lai sagaidītu preci. Protams ieteica, visas problēmas risināt ar veikalu, ko mēģinājām arī darīt, bet neveiksmīgi, jo šī pati pārdevēja īsti pat laikam nesaprata par ko ir runa un teicās, ka atzvanīšot, bet tas turpmāko 3h laikā tā arī nenotika, un telefonu vairs arī necēla, līdz piezvanījām no cita numura. Rezultātā, apzvanījām šķiet ka miljoniem sadotos telefona numurus, līdz sazvanījām šoferi, kam itkā vakar bija jāatved mūsu prece, bet vakar viņa noliktavā nesaprotamu iemeslu dēļ neviens neko nav devis, neko nav paskaidrojuši, un nav pat pateikuši,ka mūsu prece vispār būtu jāpiegādā! Veikala vadītājs uz jebkādām sarunām vispār neizgāja un sarunas vidū nometa klausuli. Nu jau pat pie teksta,ka samaksāsim par piegādi, neviens nereaģēja un preci vest netaisījās, dari, ko gribi!Beigās, tomēr viss beidzās veiksmīgi un ap plkst. 18 savu preci ar pretimnākošā šoferīša palīdzību saņēmām, bet kā arī viņš izteicās, tā neesot pirmā reize, ka noliktavā preces netiek dotas neskaidrotu iemeslu dēļ!Veikalam vispār esot sava piegādes mašīna, bet, lai mēs maksātu vairāk, viņi piedāvā mums piegādi no citām firmām!Ar šo visu vēlējos pateikt,ka nevajag iegādāties preces, ja neesi pārliecināts, ka netiks vesta no šīs mistiskās noliktavas Rumbulā.
Pievienot komentāru