Gigant Mēbeles - Gigant Mēbeles
Man izveidojās ļoti nepatīkama situācija ar šo konkrēto mēbeļu tirgotāju. Pasūtīju pie viņiem galdu un viņi solījās konkrētā dienā atzvanīt un pateikt, vai galds ir lielajā Rīgas noliktavā vai nē. Sarunājām, ka atzvanīs abos variantus – gan tad, ja galds tur būs, vai arī ja nebūs. Protams, neviens man šajā dienā nepiezvanīja un nākošajā dienā zvanīju pati. Neesot manis izvēlētā galda Rīgas noliktavā, bet varot pasūtīt – atvedīs no kāda cita veikala. Labi – pasūtu. Nedēļas laikā došot man ziņu. Bet pusotras nedēļas – nekādu ziņu. Zvanu pati – neesot galds atvests, bet ja es atbrauktu un iemaksātu avansu par galdu, tad viss ātrāk notiktu un galds ātri būtu klāt. Labi. Tajā pašā dienā iemaksāju avansu un sola, ka galds būs pavisam drīz. Es vēl jokojoties izmetu, ka, cerams, mēnesis man nebūs jāgaida, uz ko saņemu atbildi, ka , protams, nebūs. Nu un tā nu ir pagājis vairāk kā mēnesis kopš avansa iemaksāšanas. Lieki piebilst, ka šajā laikā zvanīju vairākkārt, lai pārliecinātos, kas notiek ar pasūtīto galdu un visu laiku tikai solījumi – būs, būs, pasūtīšot no paša ražotāja un drīz būs. Un re kā – šodien uzzinu, ka tomēr nebūs tas galds. Lai meklējot citu, jo galds nebūšot. Bet, protams, neviens jau piezvanīt un pabrīdināt nevar. Lieki vēl piebilst, ka pēc darbinieces solījumiem, ka galds būs dažu dienu laikā pārdevu savu esošo galdu un visu šo laiku gaidot jauno galdu, tā neesamība radīja diezgan lielu diskomfortu. Protams, pati vainīga ka pārdevu veco, bet kaut kā šķita, ka var cilvēkam uzticēties. Bet laikam tikai ne Gigant darbiniekiem, jo kopumā šajā laikā sazvanījos ar 3 Gigant darbiniekiem un visi kā viens solīja, ka galds būšot. Noteikti nepatīkama pieredze.
Pievienot komentāru