AtrisinātaGan Bei - Serviss

Atnācām šodien 05.05.22 paēst Gan Bei restorānā, kas atrodas galleria Rīgā.
Mūsu galdiņa viesmīle sākumā likās laipna un patīkama, tad paldies par to, ka viņa piedāvāja paņemt ēdienu kopā ar tēju pēc īpaša restorāna piedāvājuma. Bet, izņemot to, attieksme bija ļoti viduvēja, likās, ka negrib mūs tur redzēt, un principā klausīties, runāt ar mums.
Diemžēl mums atnestā “tēja” izrādījās tikai nedaudz silts ūdens, kurā pat nekas nevarēja uzvārīties. Visu laiku viesmīle nepienāca pie mums ne reizi, lai pat vienkārši pajautātu, vai viss ir kārtībā, un nebija iespējas pajautāt, piemēram, par tēju.
Lai gan ēdieni netika pasniegti uzreiz pēc pagatavošanas, ko varēja saprast arī pēc temperatūras, tas bija garšīgas.
Beigās lūdzām sadalīt rēķinu, sākām skaidrot, ka tikai vienu no ēdieniem vajadzētu atdalīt citā rēķinā, bet viesmīle mūs neklausīja, teica "jā, viss skaidrs", un beigās rēķins netika sadalīta, kā vajadzēja. Pašā sākumā mums pat ar nicinājumu jautāja: "es ceru, ka jūs nesadalīsiet rēķinu? "
no pusdienām restorānā Gan Bei vienmēr ir labi iespaidi, bet šoreiz tie bija diezgan nepatīkami.

05.05.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no GanBei Pārstāvja atbilde 06.05.2022

Labdien!
Paldies, ka atstājāt komentāru.
Atvainojamies par radušos situāciju mūsu restorānā.

Katrs viesis mums ir svarīgs, tāpēc būsim pateicīgi, ja atsūtīsiet šo informāciju un savus kontaktus uz [email protected], lai varam sazināties ar Jums šajā sakarā.

Būsim pateicīgi par Jūsu atsaucību.
Paldies,
Gan bei

Sūdzība veiksmīgi atrisināta kristina.n 06.05.2022

Restorāna direkros sazinājās ar mums.

K

Komentāri (6)

K Ksenija228 30.04.2022
Плохой сервис

никогда не умели и не умеют готовить суши,все разваливаются,рис недоваренный,продукты не понятно какой свежести!-000000000000000/10

Sudzibas.lv Admin 03.07.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Good Intentions 05.05.2022

Rēķinu dalītāji🤦‍♂️ Zolīdi ir paziņot uzreiz.

Good Intentions 05.05.2022

Viesmieļiem nav javelta savs laiks jums, lai gan ir dārgas iestādes, kur to dara.

K kristina.n 06.05.2022

Mēs neprasām no viesmīļa īpašu uzmanību vai daudz viņas laika. Tā bija tikai pirmā reize šajā restorānā, kad netika ievērots banālais standarts, pārliecināties, vai viesim ar ēdienu un dzērienu viss ir kārtībā, kā arī pārliecināties, piemēram, kā sadalīt rēķinu. Plus jautājums par to, ka netika pārbaudīts, kādu dzērienu viņi mums atnes. Pirmo reizi viesmīle, kura necentās būt viesmīlīga.

A Alīna Mandrikina 23.01.2023

В Ориго обслуживание так себе, там не зают русский язык. Пришлось ждать в субботу счёт 30-35 минут, и то обслуживающий оффициант видимо про меня забыла. Подошла сама и попросила счёт. Но так если про осталтных забывать то кто-то и нечестных клиентов могут уйти в тихоря и не заплатить и надо замечаиь клиентов кто не оплатив, так как у лбдей тоже есть свои дела кроме того как пол часа сидеть ждать счёт. 😃

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes