Gan Bei - piegadatas pusdienas
Pasūtijām šodien 10 cilvēkiem atvest pusdienas no Gan Bei. Kvalitāte ir ok (ne pirmo reizi jau pasūtam), bet parasti atved tās kastītes un uz tām ir rakstīts, kas ir kas. Bet šoreiz atvēda suši, zupas un siltos ēdienus, un no izskata gana grūti atšķirt, kur ir saldskāba vist un ku ir "medus" vista un kur ir tāda cūkgaļa un citāda, un zupas atšķirt vispar nav iespējāms, nepagaršojot kolēģa zupu. Tikai ar suši viss bija skaidrs. Vai tiešām ir tik grūti uzrakstīt uz kastes uzlīmes ēdiena nosaukumu? Vai pie vainas ir tas, ka ēdienus pasūtījām sestdien, jo darbdienās parasti uzraksta ēdienu nosaukumus.
Komentāri (9)
Nav pirmā reize, kad pie viņiem pasūti un vienmēr vis ir bijis ok.. tad kāpēc uzreiz tikliidz 1x kluudas ir jaraxta suudziiba? ķer kaifu no tā?
slimais cilvēciņš :D
ne, kaifa nekada nav. bet pusdienas sabojatas, kad jabakstas pa koleģu pasutijumiem un negribot kašķēties, jāed kas ir palicis. Vai tad pec tava viedokļa sudzibas der tikai tad, kad uzdirš uz galvas un pasutijums sapuvis un saskabis, un par sīkumu nav jāsūdzas? Nav ko piebilst par Gan Bei pieredzi, es kaut kur citur paķēr kaifu no nepamatotiem apvainojumiem.
a dodumatsja svojej golovoj neljzja poprositj 4to bi napisali gde 4to? eto im nado ili tebe? :) u nix zakazov vi6e kri6i i produmatj vsjo 4to mozhno bilo bi sdelatj, prosto vremeni ne xvatit!
Они сами раньше писали без предупреждения, а теперь не написали. Кстати надо было упомянуть, на картошке ФРИ они написали что это такое в этот раз, это было ЕДИНСТВЕННОЕ блюдо, которое *очень трудно* было распознать. На всех остальных были приклеены пустые бумажки.
Ты кстати тоже за всех всегда думаешь своей головой и не жалуешься? А и наверное если тебе в ресторане принесли не твой заказ или перепутали, ты спокойно съешь? Не надо лицемерить.
A pri 4em zdesj voobshe licemerije? =D ti zadala mne vopros, sama mislenno otvetila ili predstavial otvet i skazala ne nado licemeritj??? =D ne sme6no samoj? :) nu ne podumali bivaet, odin raz ne napisali, srazu sjuda zhalovatsja))) eto bred.
Par ēdiena marķējumu (norādi) IR JĀNORĀDA!!! Un klientam veicot pasūtījumu nav jānorāda - lūdzu, atzīmējiet kas ir kas! DONNA B - šis komentētājs 'pravda...' tīri nesaprot par ko iet runa un par kādām norādēm iet runa...
Saistībā ar sūdzību - kāda kam daļa - 1 reize, vai 2 ? Grib izteikt sarūgtinājumu, lūdzu, tieši šim ir šis saits domāts!
Gan Bei mēs lietojam jau entos gadus. Pēdējā gada laikā var teikt ik katras brīvdienas slinkojam un veicam pasūtījumu uz mājām vai dodamies pie viņiem...
visumā viss bijis ok, BET 10 gadu akcijas laikā VIENKĀRŠS KAŠMARS :)) Te arī pavīdēja doma - a viņiem pasūtījumi više kriši... Tad man rodas jautājums - kāda velna pēc piedāvā pakalpojumus, ja nespēj tikt galā?? Ja ko piedāvā, tad rēķinies ar dažādām situācijām un par kaut kādiem noslogojumiem klientam, kurš veic pasūtījumu nav jādomā, jo šī firma pati šos pakalpojumu vēlas sniegt, tātad tās ir viņu problēmas 'više kriši' iļi 'ņiže' :)
Kāpēc Gan Bei 10 gade bija kašmars? Protams malači - izveidoja baigi labu akcijas piedāvājumu! Par to viņiem cepums:) !
Es arī neko nesaku par pasūtījuma 2 stundu gaidīšanu un 20 min garu mēģinājumu viņus sazvanīt, jo piedāvājums tik tiešām bija ļoti labs. Ar to viss saprotams, beeettt...
Atved pasūtījumu - zupas aukstas, gaļas jeļi siltenas un zaļumi, kas izmantoti kā rotājumi pilnīgi pelēki izsutuši kārbās... + asā laša zupa ar garnelēm un laimu bija pilnīgi neasa un pilnīgi ne tas, kas vienmēr... un vēl arī dzērienus aizmirsa
To: pravda i ni4ego krome pravdi - Pochitaj chto Nandia napisala. +100 soglasna. Ti lichno mozes pisat zhalobi kogda tebje 10 raz podrjad nahamili, obmanuli, chto to pereputali. Vse ostalnije budut pisat kogda hotjat i skolko. Pust ne vsegda v temu i sliskom emocionalno. Bolshe nechego dobavit. Ili mozet ti rabotajesh v Gan Bei, togda hotja bi ponjatno, pochemu tebja tak zadelo :)
Esmu bijusī Gan Bei darbiniece. Proti, tas cilvēks, kurš vāca pasūtījumu Jūsu pasūtījumam.
Es, kā klients, lieliski Jūs visus saprotu. Gribat sapratni un precizitāti. Kvalitāti un to, par ko maksājat. Bet, visam ir arī medaļas otrā puse. Uzņēmums ir liels un strādā ne 1. gadu Latvijā, līdz ar to arī liels klientu loks.
Bet... mīļie cilvēki, vai esat kādreiz iedomājušies, CIK jūsu "pēc 10 minūtēm" ēdienu gribēt saņēmēju ir?
1)Iesaku aiziet uz T/C Rīga Plaza, T/C Alfa, T/C Spice. Iesaku aiziet palūkoties kāda izskatās Administrācija (vieta, kur veicat līdzi pasūtījumu vai apmaksājat savu rēķinu) nedēļas nogalēs vai katru darba dienu pēc plkst. 17:00 - 22:30. Vai esat redzējuši? Tad nu pastāstīšu. Tur, ir tikai 1 cilvēciņš KURŠ sarēķina viesa rēķinus, vismaz 3 min laikā - lai viesis būtu apmierināts ar servisu. Tas pats cilvēciņš, maksimāli ātri cenšas pieņemt pasūtījumu no viesa, kurš tikko ienācis restorānā un vēlas paņemt ēdienu līdzi uz mājām. Šim cilvēciņam arī jāatbild uz rezervācijām, telefona zvaniem, jāpieņem faxs - pa kuru nāk ēdienu pasūtījums, tiem viesiem kuri šēž mājās un gaida ēdienu pēc stundas vai ātrāk...
2)Virtuvē 12 stundas kā no 10:00 rītā, tā līdz 22:30 non-stopā, pie karstām plītīm ir norāvušies pavāri, steidzot pagatavot ēdienu katram viesim, maksimāli ātrā laikā. Un ja zāle ir pilna : aptuveni 30 galdi ar aptuveni 100 sēdvietām.
3) Mīļie ekspedītori, kas piegādā ēdienu arī ir vidēji kādi 15 puiši. No kuriem katru dienu darbā iziet kādi 10. Sadalot Rīgas, rajonos. Apkalpojot vienu mikro rajonu pa 2 ekspedītoriem.
4) Operātori ir tik pat daudz cik ekspeditori. Sēžot mazā istabā visu dienu ar austiņām uz ausīm un cenšoties palīdzēt Jums izdomāt, ko tad nu tagad pasūtīt! Pieņemto pasūtījumu pēc jūsu zvana noformēt un aizsūtīt uz Jums tuvāko T/C. Paralēli darot daudzus citus darbus, saistībā ar Jūsu pasūtījumu vai kāda cita viesa pārpratumu vai pārdomāšanu.
Atgriežoties pie pasūtījuma:
Ttad, gan Bei svin 10. gadus, ēdiens Fui kāds un Fui cik negaršīgs. Fui, ka nav norādīts nosaukums uz katra termokārbas.
Iedomājaties sev tādu darba dienu: Atnākat uz darbu, knapi esat nolicis savas mantas un zvana telefons. Jūs pieņemat rezervāciju. Tūlīt pat zvana otrs telefons, tur vēlas veikt pasūtījumu pa telefonu un pēc 10 min paņems. Paralēli zvana Operātore, lai pateiktu ka nometīs uz faksu 3 pasūtījumus (tiem viesiem, kuriem kurjers atgādās uz mājām ēdienu). Bet jūs...vēl pieņemat tikai rezervāciju, jo kliente otrā galā nevar izlemt cik tad cilvēku būs vai plkst cikos viņai labāk ierasties. Sāk parādīties pirmais stress, un varat sākt izklausīties nelaipns un rupjšspa telefonu...tikai tāpēc lai ātrāk noliktu telefonu un paķertu otru vai trešo.
Kamēr pieņemat pasūtījumu pa telefonu, ir iznākušas 3 piegādes uz mājām. Paralēli runājot pa telefonu, pieņemot līdzi ņemšanu, Jūs izsitat uz kases aperāta Piegādes. Norādīšu, ka uz vienas piegādes var būt piezīme: Medus cālis bez sīpoliem un lokiem (Jo klientam tie negaršo). Beidzot līdzi ņemšana ir pasūtīta. Noliekat telefonu. Ātri piebeidzat izsist uz kases aparātu Piegādes uz mājām, grasāties izsist tikko pa telefonu veikto pasūtījumu, bet te, viesmīlis jūs sauc saskaitīt rēķinu. Jūs, ejat ātri saskaitīt grāmatiņu, jo viesis restorānā, steidz uz darbu. Paralēli atbildat uz darbinieku jautājumiem vai iedodot vienreizējos termo traukus virtuvei. Izsitat beidzot pienemto pasūtījumu pa telefonu. Atceraties Piezīmi par Medus cāli. Skrienat uz virtuvi brīdināt pavārus. Esat pabrīdinājuši. Ejat atpakaļ un pretī skrien 3 viesmīļi pilnā stresā kliedzot lai saskaitat grāmatiņas (rēķinus). Cilvēki gaida atlikumu, zāle pilna un ir rezervācijas kādas 5 un katrā pa 5 cilvēkiem. Ejot garām bāram, sushi vai atkal virtuvei paķerat termokārbas. Jau pa gabalu dzirdat zvana telefons. Paceļat telefonu, paralēli atkal kāds rēķins jāsarēķina un te pēkšņi, kāds viesis atnācis lai līdzi pasūtītu paralēli. Pa faksu atkal iznāk kādas 4 piegādes. Pavāri taisa ēst zālei, līdzi ņemšanai un piegādei uz mājām. Jūs tiekat galā ar telefona zvanu, ķeraties klāt rēķiniem, tad viesim kurš atkal domā ko lai paņem līdzi. Kamēr viņš domā, jūs savācat iepriekšējās 3 piegādes, kuras iespējams jau ir gatavas, vai jau nobeiguma stadijā. Saliekat pa maisiem, ja ir laiks sarakstat uzlīmes, lai klients priecīgs, ja nav laika, vnk sametat pa maisiem, cenšoties nesajaukt adreses un pasūtījumus, jo kopā nu Jums ir 7 pasūtījumi ar 7 adresēm. Ka viss salikts pa maisiem, ķeraties klāt viesim ar līdzi ņemšanu. Izsitat pasūtījumu viņam, tūlīt norēķinat. Viesis aiziet, aiz muguras viņam ir kāda ģimene, kura vēlas īpašu torti mazajai meitiņai uz 3 gadiņiem. Tas nozīmē, ka: 1.) Vai nu apsēdiniet pie galdiņa, un ļaujiet aplūkot katalogu, paralēli tiekot galā ar visiem saviem rēķiniem kas sakrājušies un piegādēm, kas gatavojas. Un apstāstīt par torti vēlāk, vai 2) Pastāstīt par torti, uz ātru roku ieteikt standartu, nepiemeklējot to Īpašo meitiņai. Pieņemt torti: pajautājot svaru, dizainu, adresi, datumu, kontaktus, aprēķinot vidējo cenu, un paprasot avansu... Pēctam zibens ātrumā savākt piegādes un uzklausot viesmīļu lāstus saskaitīt rēķinus. Paralēli atkal zvana cilvēki, jo grib rezervācijas veikt, pasūtīt līdzi, pa faksu nāk Piegāde uz mājām. Stāv kāds viesmīlis, kurš konstatējis faktum, ka izdotais atlikums ir par mazu, l vai arī kāds cits kurš lūdz Jūs pienākt pie galdiņa (viesis ir dusmīgs).
Akcija 10.gadiem: Piegādes vienam restorānam katru dienu bija aptuveni 100. Stradāja visi ekspeditori. Zāles katru dienu bija pilnas un cilvēki reti kad pasūtija vienu komplektu. Viņi pasūtija tortes, banketus un uzreiz 5 komplektus.
Mīļie, klienti! Mēs, Gan Bei darbinieki saprotam Jūs. Un cenšamies. Bet ne visi spēj izturēt šo stresu dienas garumā. Darbs ir ļoti intensīvs un informācijas ir ļoti daudz. Līdz ar to daudzi darbinieki aiziet. Kvalitāte un ātrums mainās. Bet mēs cenšamies. Svētku dienās ēst gribētāju ir tik daudz, ka Piegādes dienests netiek galā. Intervāls var svārstīties no stundas līdz pat 2. ēdiens, noteikti būs jau atdzisis un kvalitāte slikta. Lai ieekonomētu laiku, benzīnu, ekspedītors savāc vairākus pasūtījumus uzreiz. Tie var būt 2 - 4 parastās dienās. Svētku dienās vismaz 5 -8 vai vairāk adreses. Tie ir 8 cilvēkiem, dažādi ēdieni, kuri ir maksimāli ātri jāpagatavo paralēli restorānā sēdošajiem gaidītājiem. Jo lielāks pasūtījums, jo ilgāk jāgaida VISIEM pārējiem. Ekspedītors nebrauc no T/C uz jūsu mājām tikko kā ēdiens gatavs. Jo paralēli ieved pasūtījumu kādam, kurš pasūtijis ātrāk. GAn BEi vienmēr darbojas rindas kārtiba it visur (mūžīgi mūžos Āmen) un Jūsu mājām, tuvākās adrese citiem pasūtītājiem.
Saprotu, ka Jums nospļauties par uzņēmuma ekonomiju ekspeditoru benzīnam vai laikam. Bet ja ekspeditors brauks uz adresi pēc katra pgatavotā pasūtījuma, jūsu gaidīšanas laiks būtu vēl ilgāks. Nedrīkstam aizmirst sastrēgumu stundas, klienta pasūtījuma pārbaudes pareizību, norēķina laiku, jūsu adreses atrašanas laiku, utt. Ja netiks taupīts benzīns, noteikt palielināsies ēdienu/dzērienu cenas.
Un ja viss iepriekš aprakstītais neliekas gana daudz, stresa pilns, ta varbūt jāpiemin ka ne visi spēj to izturēt. Sievietes un vīrieši, kuriem bijis tuvu 30 vai pēc 30 (minu vecumu, jo tie ir psiholoģiski stabili cilvēki un darba spējīgi ar labu dzīves un darbu pieredzi), kurus esmu apmācījusi un kuri individuāli saskaras ar darba ikdienu, skrien uz virtuvi raudāt. Pēc nepilna mēneša aiziet. Par jaunākiem darbiniekiem pat nerunāsim.
Būsim iecietīgāki, jo nekas netiek darīts aiz slinkuma vai spītības.