Gan Bei - Necieņa pret klientiem
Veicot pasūtījumu uz mājām precizējām piegādes laiku. Sazvanot uzņēmumu pēc 1.5h administratore norādīja, ka pasūtījumu virtuve ilgi esot gatavojusi un piegādās pēc 15 minūtēm. Pasūtījumu atveda kopsumma pēc 2h un daļēji. Kurjera rīcība pārsteidza vēl vairāk. Zinot, ka pasūtījums nav pilnībā nokomplektēts to noklusēja, nojaušu, ka bija plānots saņemt samaksu un pusi no pasūtījuma mierīgu sirdi atvest, kad būs ērti. Tā kā pirms apmaksas gribējām pārliecināties vai ir viss atvests, kurjers pēkšņi paziņo, ka nav pilnībā nokomplektēts pasūtījums... Pēc notikušā uzņēmums vairs uz telefona zvanu neatbildēja... Nav pirmā reize, ka paliekam ar šo uzņēmumu neapmierināti, bet nu būs pēdējā. Nevienam neiesakām.
Komentāri (1)
Ja bijāt neapmierināts jau pirms tam, kāpēc jākāpj uz tiem pāšiem gŗabļiem vēlreiz? Man nepatika, kā viņi attiecas pret klientiem, bet aiziešu vēlreiz. Vai nu Jūs esat mazohists, vai Jums vienkārši patīk atdot naudu par sliktu servisu, vai arī abi kopā. Ja nepatika serviss, tur maz kas mainīsies un nevajag cerēt uz izmaiņām. Gan beis piekrītu palika pilnīgs sūds, kopš 2010 gada. Cenas nenormālas, tādas pašas ēdienkartes ir arī Tokyo city, bet uz 30% lētāk, kaut arī viņi arī tagad neizceļās ar servisu pēdējo laiku. Drīž Rīgā vispār nebūs kur normāli aiziet paēst un atpūsties ar draugiem.