Fotolukss - Attieksme

Sākās viss vēl septembrī, kad pirmo reizi gāju apmainīt Swedbank lojalitātes programmas kuponus pret pasūtītajām fotogrāfijām. Tad man man pateica, ka mēnesī var šādi pasūtīt tikai 40 bildes, par ko neviens nekur nav informējis un man nācās atstāt salonā 20 no pasūtītajām 60 bildēm (man bija 3 kuponi - par katru kuponu pienācās 20 bildes), kurām pakaļ bija jajiet vēlreiz, bet sagaidot nākamā mēneša pirmo datumu. Pilnīgs absurds, vai nē? Jā jau bildes jau ir izgatavotas, kāpēc neatdot? Bet nu labi, nepatīkami, bet šo es "noriju".
Nākamo reizi, jau Fotolukss apmācīta, pasūtīju tikai 40 bildes, tieši pirms Ziemassvētkiem gāju pakaļ, un cik gan visa kā jauna es par sevīm uzzināju! Izrādās, ka pa šo laiku Fotoluksā ATKAL ir mainījušies noteikumi, ka bildes pret kuponiem bija jāpasūta tagad citādi, un es esot krāpniece un vēl daudz kas cits. Beigās noskaidrojās, ka arī izmērs ir tikai noteikts, kuru drīkst pasūtīt, un citu nedrīkst, ka jāuzrāda kaudze ar papīriem, un man bez maz vai jāatnes izziņa no policijas, ka neesmu uzskaitē (tā protams nav, bet saraksts pašā salonā ar iesniedzamo dokumentu sarakstu ir ievērojams).
Man gribās jautāt, ja jau jūs, Fotolukss, tik šausmīgi nevēlaties darīt solīto, KĀPEC vajadzēja līgumu ar Swedbank slēgt? Diez vai ka jums jātaisa mūsu bildes par baltu velti, noteikti jums ir kāds labums no tās sadarbības ar Swedbank, tikai jūs, diemžēl, nepildod savas saistības graujat ne tikai savu, bet arī Swedbank reputāciju, jo man jūsu salona pakalpojumi būtu neinteresanti, ja nebūtu Swedbank piedāvājuma. Es par jums pat nebūtu uzzinājusi.
Par konkrēta pārdevēja attieksmi es vispār klusēju, tādu rupju toni, tikai pārkapjot salona slieksni sen neesmu "izbaudījusi", īpaši pirms pašiem Ziemassvētkiem. Nevienam nenovēlu kaut ko tadu. Tādiem cilvēkiem nedrīkst strādāt ar klientiem.

E

Komentāri (3)

D dita 07.01.2010

Es arī biju paņēmusi Fotolukss un Euronics kuponus. Euronics (200 bildes) - uzdevuma augstumos - bildes izgatavoja pāris dienu laikā un kad bija gatavas, tad uzzvanīja uz mobilo. Tajā pašā dienā, kad nodevu Euronics, nodevu arī Fotolukss (40 bildes). Ja nemaldos, nācās gaidīt 15 dienas. Nesapratu - ko var tik ilgi darīt - 15 dienas!!!???
Tāda sajūta, ka Swedbanka Fotoluksam piespieda darboties šajā akcijā un pēc tam tika darīts viss iespējamais, lai nakamreiz cilvēki neņemtu viņu kuponus.

: :( 18.01.2010

Jā, diemžēl man arī ir ļoti negatīva pieredze. Bildes, kuras pēc ļoti ilga laika saņēmu par bezmaksas kuponiem bija vienkārši drausmīgas kvalitātes. Problēma tā, ka tieši ar kuponu palīdzību gribēju pārbaudīt šī salona kvalitāti, ja man ir lērums kāzu bilžu, ko gribēju pasūtīt labā salonā. Palies, nemūžam!!! EURONICs, super, domāju, ka arī tieši tur iešu taisīt bildes. Lai viņiem veicas!

в Вacя 09.03.2011

Un sanāca Foto-gļuks!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes