Fitspot Gym - Nebrīdina, ka abonements vairs nav iesaldēts, neatbild uz e-pastiem
Ilgu laiku atpakaļ iegādājos abonementu Fitspot Gym. Pirmkārt, sporta klubs bija slēgts ilgu laiku rekonstrukcijas dēļ, tāpēc abonements tika iesaldēts. Pēc tam bija pandēmija un tas joprojām bija iesaldēts. Rakstīju e-pastu, ka vēlos abonementu beigt, jo pārcēlos, nekādas atbildes. Tad vēl bija pandēmija, domāju, varbūt neviena tur nav. Tagad nez no kurienes no bankas konta norauj naudu par abonementu. Nekāda informācija par to, ka nav vairs iesaldēts, pilnībā nekā. Nekādu jautājumu vai iešu, vai vakcinēšos.. Rakstīju 4 e-pastus, neviens neatbild. Pirms nedēļas zvanīju, Saka, gaidiet atbildi, mums tagad daudz e-pastu, mēs atcelsim. Bet nesaprotu, kā tagad sanāk.. Man būs jāmaksā par periodu, kamēr viņi izdomā atbildēt un atcelt viņu? Pilnīgs vājprāts, klientu apkalpošana nekāda. Šodien aizsūtīju vēl vienu e-pastu.
Komentāri (1)
Fitspot gym vēl joprojām ir problēmas ar komunikāciju. Mēģināju sazināties gan e pastā, gan nr. watsapp, gan Facebook, tomēr nulle reakcijas. Godīgi sakot nav skaidrs kā līdz viņiem lai "aizklauvējās".