Fiqsy - Nepamatoto liegts pakalpojums
Šī gada 06/02 saskāros ar ļoti nepatīkamu situāciju izmantojot auto koplietošanas platformu fiqsy. Man savajadzējās veikt salīdzinoši nelielu attālumu no punkta A uz punktu B. Apskatot visas 3 koplietošanas aplikācijas konststēju ka vistuvākā no mājām ir tieši fiqsy auto, kur uzreiz veicu naudas iemaksu, rezervēju auto un devos uz to 7min gājienā. Nonākot pie auto, tas nevērās vaļā par ko centos sazināties ar support. Pēc sazināšanās ar support man īsti nepaskaidroja kas ir noticis tikai pateica, ka man nedaudz jāuzgaida un atzvanīs, jo precizēs apstākļus. Ok! Pēc 15 minūtēm zvanu atkārtoti, izrādas ka support Dāma piemirsa atzvanīt, taču apstākļi noskaidrojās, izrādās ka mans telefona numurs ir kautkādā black list, uz ko es biju nepatīkami pārsteigts. Jautājot ko man tagad darīt saņēmu atbildi, ka ir jāuzraksta e-pasts un nākamajā dienā es saņemšu atbildi, problēmas risinājuma skaidrojumu u. T. T. Uzrakstīju epasu 07/02…atbildes vēl joprojām nav. Kaut arī šis pakalpojums man vairāk nav vajadzīgs un visticamākais nekad no fiqsy nebūs vajadzīgs mani tomēr interesēja situācija kopumā. Sazinājos telefoniski atkārtoti ar support lai precizētu kādā statusā ir man epasts, sūdzība vai sauciet kā gribat. Izrādās ka ir atbilde - jūsu numurs ir ievietots melnajā sarakstā. Pēc dziļākiem skaidrojumiem izrādās, ka kāds klients (mans paziņa) ir kādreiz izmantojis fiqsy platformu. Izmantošanas laikā cik es nopratu ir fiksēti aplikācijas lietošanas pārkāpumi, tas klients (mans paziņa) nav bijis sazvanāms, jo telefons bija izsēdies. Taču smieklīgākais ka tam klientam (manam paziņam) arī ir bijusi palīdzība no support un es iedevu pēc lūguma sazināties no sava numura. Ir pagājuši aptuveni 2 Mēneši kopš tā laika, saprotu, ka paziņa ir iespējams pieļavis kādu rupju līguma kļūdu, taču tieku vainots es jo esmu iedevis sazināties 3. Personai ar support izmantojot manu telefonu.
Man ir ļoti interesants jautājums. Vai jūs fiqsy esat stulbi, vai ļoti stulbi!? Jūs mani man nesaprotot kāpēc pataisat par pasaules noziedznieku, meli un krāpnieku tikai tāpēc, ka esmu iedevis 3. Personai sazināties ar jums…
1) ļoti slikts support serviss, faktiski nav nekādas jēgas sazināties telefoniski, ja nespēj atbildēt uz elementāriem jautājumiem. Vienmēr tiec novirzīts uz epastiem uz kuriem neatbild;
2) konkrētā situācijā bru 300 m aizgājis tālāk un izmantotu citybee, patērēts laiks, nosists garastāvoklis;
3) lai saņemtu savu iemaksāto naudu atpakaļ man ir arī jāraksta epasts, kurš atkal ir ticis ignorēts 3 dienas jau…;
4) esmu izmantojis fiqsy 5 reizes, un esmu pateicīgs par šo situāciju ka nebūs 6. , ka varu droši nopublicēt šo feedback ar “pozitīvo” pieredzi draugiem, paziņām un kolēģiem.
Pretīgi
Pievienot komentāru