www.sudzibas.lv EuroPark Telefona Operators nesaprot kas netiek

Europark - Telefona Operators nesaprot kas netiek

1 Grostonas iela Maksima parkings, nekads bezmaksas laiks netiek automatiski pieskirts.
Nostaveju 5 minutes, nonem 1.5 euro, zvanu viniem un prasu ka pareizi rikoties, vai nav jaregistrejas jusu aplikacija? Nevajadzeja... Ok. Operators pats piedaja aizpildit refund iesniegumu.
Daru to.
Man atbilde ka atteikts.
Vot tas ir super serviss.

Europark ka vienmer sava limeni.
Paldies, jusu klients.

"bezmaksas laiks tiek piešķirts automātiski, bet europark lietotnē veicama maksa saskaņā ar tarifu. " europark

kam, kur, ka tad vinsh ir pieskirts? : d
klauni: d

kada veida es pec tam varu kautko pieradit? Koro4e gals.

02.04.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no EuroPark Support Pārstāvja atbilde 08.04.2024

Labdien!
Informējam, ka autostāvvietā Grostonas iela 1 / Sporta iela 11, Rīgā, darbojas video kontrole (tiek fiksēta transportlīdzekļu iebraukšanas uz izbraukšanas laiki) un bezmaksas laiks 1,5 h veikala darba laikā tiek piešķirts automātiski. Proti, pakalpojuma izmantotājam veikalu darba laikā nav nepieciešamas veikt nekāda veida darbības, lai šo bezmaksas laiku saņemtu.
Vēlamies norādīt, ka šī informācija ir norādīta gan informatīvajās zīmes, gan Autostāvvietas Lietošanas Noteikumos, tā arī informācijas laukā EuroPark lietotnē. Iepriekš norādītajos informācijas avotos nav norādīts, ka bezmaksas laiku var saņemt EuroPark lietotnē. Gluži pretēji - ar EuroPark lietotni iespējams norēķināties pēc bezmaksas laika beigām vai ārpus veikalu darba laika. Protams, nav liegts uzsākt maksājumu uzreiz pēc iebraukšanas autostāvvietā, tomēr šādā gadījumā jārēķinās, ka jau no uzsākšanas brīža tiks iekasēta maksa saskaņā ar tarifu.
Pakalpojuma lietotājam patstāvīgi jāseko līdzi autostāvvietas izmantošanas laikam un gadījumos, ja autostāvvietas pakalpojumu plānots izmantot ilgāk kā šo 1,5h, tad apmaksa par pakalpojumu ir veicama, izmantojot EuroPark lietotni. Aicinām iepazīties ar Autostāvvietas Lietošanas Noteikumiem - https://www.europark.lv/uploads/noteikumi/AP_ALN_30.pdf
Tāpat paskaidrojam, ka operatoru centra darbinieki sniedz informatīva rakstura informāciju, t.sk. par Jūsu tiesībām uz rakstisku iesniegumu par naudas atgriešanu, taču iesnieguma iesniegšana pati par sevi nedrošina naudas atgriešanai procedūru. Iesniegumus par naudas atgriešanu izskata kompetentās uzņēmuma personas.

S

Komentāri (2)

S SV 08.04.2024

Kad izlasīju, uztaisīju konspekts. Paldies liels

S SV 08.04.2024

Kur ir mana nauda lebovski

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes