Europark - Neizmantojama aplikācija, neesoši kases aparāti
30.11.2024. Saņēmu sodu par stāvēšanu pie Arēnas Rīga. Pēc basketbola spēles savācu bērnu, pie iebraukšanas barjeras ir vaļā, pie barjeras nav kases aparāta un, kā noskaidrojās divas nedēļas vēlāk saņemot pastkastē soda kvīti, kases aparāti atrodas tikai pie divām no piecām arēnas ieejām, kas atrodas otrā ēkas pusē. Mēģinot samaksāt ar Europark aplikāciju, tas neizdevās, jo redz “aplikācija neatbalsta tik vecu telefona operētājsistēmu” un aplikācijā pievienot kartes datus diemžēl ir kā caur pa*aļu, it īpaši vecākam cilvēkam. Šo to saprotu par interneta lapu un aplikāciju dizainu, tāpēc saku, ka šis ir krietni sliktāk nekā valsts iestāžu lapās, kur ne s*da nevar atrast. Arī mājaslapā sūdzību un pretenziju anketu ir neiespējami atrast, tikai kaut kur dziļi jautājumu un atbilžu sadaļā. Kopš maija vairs nav iespējams europark stāvvietu apmaksāt ar mobilly aplikāciju, jo acīmredzot eirošmarai skauž, ka neviens viņu aplikāciju neizmantoja. Jautājums, cik daudz europark nopelnija soda naudās par 30. Novembra labdarības spēles apmeklētājiem arēnā Rīga, jo garāmejot dzirdēju citu apmeklētāju sarunas “kur tad te vispār var samaksāt? ”. Pie jēkaba arkādes stāvvietas pat iebraukt nav iespējams nepaņemot stāvvietas biļeti un nav iespējams izbraukt, to neapmaksājot, bet redz kā, europark arēnas barjeras neapkalpo! Kā to parasts mirstīgais var zināt? Kameras ta darbojas, manu adresi viņi zina, pieeja auto reģistrācijas datiem viņiem ir. Un šī nav ne pirmā, ne vienīgā sliktā pieredze ar europark, it īpaši saistībā ar aplikācijas izmantošanu. Šis bija tikai pēdējais piliens pārplūstošā sūdu Spainī. Apsveicu, esat zaudējuši vēl vienu klientu!
Pievienot komentāru