Europark - Slikts serviss
Sveiki,
esmu ļoti vīlies europark attieksmē pret klientiem.
Esmu iznomājis autostāvvietu no europark uz 99 gadiem Saliena apartment. Pēc noteikumiem novietotajai automašīnai man piederoša stāvietā redzamā vietā aiz loga jābūt novietotai atļaujai. Biju aizmirsis ielikt atļauju, jo izmantoju divas mašīnas, un ne vienmēr var atcerēties, ka man ir nepieciešams ielikt atļauju aiz stikla, manā personīgā autostāvvieta!
Europark darbinieks konstatējot ka atļauja nav redzama uzlika sodu. Uzrakstīju pretenziju, kur izskaidroju situāciju, un paskaidroju, ka manā autostāvvieta stāvēja mana automašīna. Atbilde bija: netika ievēroti noteikumi un sods nevar tikt anulēts. Aizrakstīju vēlreiz, un paudu neizpratni par to, ka man ir jāmaksā sods par jau samaksātu autostāvvietu. Apzinos, ka nebiju ievērojis noteikumus, bet man liekas absurdi, ka man ir jāmaksā sods par auto novietošanu savā stāvvieta, jo europark jau esmu samaksājis par stāvvietu! Nav saprotama šis kontroles mehānisms, jo nav skaidrs kas tad tiek kontrolēts, ja manā stāvvieta tiks novietota sveša mašīna, es izsauktu pats attiecīgas instances lai risinātu radušos situāciju.
Komentāri (3)
Cik var saprast no teksta tad jūs tikai nomājat stāvvietu. Nav svarīgi uz cik gadiem. Kad nopirksiet, tad varēsiet saukt par savu personīgo un izdarīties kā vien vēlaties. Patlaban europark apsaimnieko savu stāvvietu pēc saviem noteikumiem.
Personīga būs, kad iegādāsaties nevis īrēsiet. Jebkurā gadijumā pats esat vainīgs ar savu aizmāršību. Es arī mēdzu būt aizmāršīgs, bet sen būtu uztaisījis dublikātu.
Tāds viņiem ir kontroles mehānisms un ja nav skaidrs, tad vajadzēja iepazīties ar to pirms slēgt nomas līgumu.