www.sudzibas.lv EuroPark Komunikācija ar klientiem

Europark - Komunikācija ar klientiem

Maijā tika izrakstīts sods, par summu 25 eur, projektā jaunā teika.

Uzreiz uzrakstīju vēstuli Europark, ka 25 eur sods, par to, ka nav samaksāts 1 eur, nav adekvāti. Man atbildēja, ka sods ir pamatots. Ok, vērsos ar sūdzību Ptac. Sūtot iesniegumu Ptac, pievienoju Europark cc, lai viņi redz, ka es cīnos par savām tiesībām.

Europark arī atsevišķi rakstīju, ka esmu gatavs samaksāt sodu, ja ptac apstiprinās, ka šāds sods ir ok.

Rezultātā, saņēmu Ptac atbildi, ka Europark rīkojas prettiesiski, un Ptac uzlika viņiem sodu 9 tūkstošus euro, bet Ptac nerisina individuālos strīdus, neko nevar palīdzēt.

Ok, es samaksāju 25 eur.

Bet ar to šim izspiedēju kantorim bija par maz. Viņi iesniedza inkaso, un man nācās samaksāt sodu 16 eur.

Tātad nav samaksāts 1 eur, un sods par to ir 44 eur. Bizness 90. Gadu stilā.

02.08.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

V

Komentāri (1)

O Oskars 03.08.2019

Kontu jau bloķē tikai, ja esi valstij parada un nemaksā vai bankai esi parada un nemaksa

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes