Europark - Europark apjāj savus klientus
Europark apjāj savus klientus
Pērkot abonenementu tiek skaitīta samaksa tikai par par tām mēneša dienām, cik palikušas līdz nākamā mēneša sākumam, taču pārtraucot abonēšanu, kaut vai ja mēneša pirmajā datumā klients atsakās - jāmaksā par visu mēnesi.
Gandrīz 60 eiro absolūti ne par ko, jo reāls pakalpojums NETIEK SNIEGTS. Tiek izmantota klienta labticība nelasot milzum garo "līgumu", lai pēc noslēgšanas to kārtīgi apjātu, pat nesniedzot jebkādu pakalpojumu, bet izmantojot tikai "juridiskas nianses".
Viņu papildus ienākumu avots ir savu pašu klienti, kurus "pieķer", ja tie aizmirsuši izlikt automašīnas logā abonementu, ar ievērojamiem "sodiem", kas līdzinās pusei no abonēšanas maksas... Turklāt šī kompānija nekaunas šantažēt savus pašas klientus ar draudu vēstulēm par "sodu" nenomaksāšanu šādos gadījumos. Melo, ka viņas sodītāji "neko nezin" par abonentu īpašnieku un tāpēc ieviesta šī abonementu izlikšana aiz auto loga. Vienreiz gadījās iekavēt par nedēļu abonēšanas maksu, - tad bija sasūtītas draudu vēstules par to, ka viņu sodītāji TĀPAT ZINOT, kuriem auto abonementi ir nomaksāti, un kuriem nav, - tāpēc tāpat būšot SODS. Tās kompānijas vadībai patīk savus klientus apkalpot ar gestāpo metodēm. Ja vien ir jebkāda iespēja, izvēlos citas kompānijas parkošanos.
Komentāri (1)
Pretīga firma un visi tie, kas tur strādāt. Cik pretīgi ir jājūtās strādāt tādā kompānijā, kas apčakarē tavu māti, tēvu, brāļus, māsas, draugus un paziņas. Te vairāk nav ko piebilst. Kretīniska attieksme pret klientiem ne tikai šajā gadījumā.