Ergo - Slikts serviss, izdomāti iemesli, atlīdzības atteikšanai
Atlīdzības lieta nr. 62755. Nosūtīju otrreizēju pretenziju pārskatīt lietu š. G. 4. Oktobrī, jo bija radušies jauni apstākļi. Ergo sola visas pretenzijas izskatīt un sniegt atbildes uz pretenziju ne vēlāk kā 14 kal. D. Laikā. Es pacietīgi nogaidīju 32! Ka. Dienas. Kad atgādināju vairrākkart rakstiski un zvanot 4. Novembrī, tad saņēmu atbildi, ka jātsūta ir jumiķu akts un fotofiksācija, ko vajadzēja veikt jumiķiem! Tātad apsaimniekotāja jumiķiem jāstrādā ergo eksperta vietā! No otras puses šaubos, vai šis bildes būtu labas gana, ja arī būtu un kā varēs pierādīt, ka tās ir tieši no manas daudzdzīvokļu mājas jumta, tādu māju ir daudz.
13. Jūnija vētras laikā tika nopludināti aizstiklotas lodžijas griesti, un ergo eksperts pats nepārliecinājās par nopludināšanas patieso iemeslu, uzkāpjot uz jumta, bet apmierinājās ar apsaimniekotāja pieņēmumu par jumta bojājumu. Izrādījās, ka, kad vērsu uzmanību uz faktu, ka citkārt, kad nebija oranžā brīdinājuma vētra, un arī lija lietus, nekādas appludināšanas nav. Dīvaini, jā, un tas neizraisīja nekādas šaubas ergo speciālistos. Izrādās, ka vētra iepūta lietus ūdeņus par ventilācijas atverēm virs lodžijas un "normāla" lietus apstākļos tas nenotiek. Esmu pārsteigta par ergo rīcību, formālu atrakstīšanos, savas vainas neatzīšanu, termiņu neievērošanu, sava eskperta pienākumu nepildīšanu.
Ieteikums citiem ergo klientiem - - nepadoties, ja neesat apmierināti ar ergo lēmumiem, rakstiet tālāk uz ptac, fktk, latvijas apdrošinātāju asociāciju vienlaicīgi, ko darīšu arī es, nepadodieties!
P. S. Failus nepievienoju, visa sarakste ir ergo sistēmā, lietas nr. 62755.
Pievienot komentāru