www.sudzibas.lv ERGO Slikts serviss

Ergo - Slikts serviss

Ergo pakalpojumu kvalitāte pēdējos piecos gados ir dramatiski kritusies. Visu šo laiku ir darba devēja apmaksāta veselības apdrošināšanas polise fortuna a. Ja pirmajos gados nebija nekādu domstarpību par pakalpojumu apmaksu un atlīdzību izmaksu, tad šogad pakalpojumu kvalitāte ir katastrofāla. Arvien vairāk pakalpojumu tiek iekļauti sarakstā "līgum iestādē neapmaksājamie pakalpojumi", lai tādējādi apdrošinātajam varētu izmaksāt atlīdzību mazākā apmērā. Taču nonsenss ir tas, ka šogad 3 reizes saskāros ar situāciju, ka par identisku pakalpojumu atlīdzināšanu tiek pieņemti pilnīgi pretēji lēmumi. No sērijas "vakar gastroenterologa konsultāciju apmaksājām pilnā apmērā", bet pēc mēneša to pašu konsultāciju "apmaksājam vairs tikai daļēji vai vispār neapmaksājam". Kad lūdz izskaidrot, kādēļ šāda atšķirība, atbilde vai nu vispār netiek saņemta pēc būtības, vai iestāde atrunājas ar to, ka pirmais darbinieks, kurš pieņēmis lēmumu pakalpojumu apmaksāt pilnā apmērā, ir kļūdījies. Var jau saprast, ka ergo ir ieinteresēts pie katras izdevības ietaupīt līdzekļus un atteikt apdrošināšanas atlīdzības izmaksu, taču patvaļīga apdrošināšanas līgumu noteikumu interpretācija par iestādi neko labu neliecina. Privātā kārtā šo apdrošinātāju nekad neizvēlēšos un nerekomendēju arī citiem. Gūtā pieredze ar veselības apdrošināšanu liek domāt, ka ar citiem apdrošināšanas veidiem ir vēl trakāk.

30.12.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Ergo Support Pārstāvja atbilde 02.01.2020

Labdien!

Paldies Jums, ka esat dalījusies/-ies ar savu pieredzi!

Lai mēs objektīvi varētu izvērtēt Jūsu aprakstīto situāciju un sniegt Jums skaidrojumu, lūgums uz e-pastu [email protected] atsūtīt Jūsu kontaktinformāciju (telefona numurs vai e-pasts) vai atlīdzības lēmuma numuru. Saņemot prasīto informāciju, sniegsim Jums skaidrojumu par ERGO pieņemtajiem atlīdzības lēmumiem.

Ceram uz drīzu situācijas atrisinājumu!

Komentāri (2)

P Par visu un neko 30.12.2019

Lai nerastos lieki pārpratumi vai pārmetumi, vēlos piebilst, ka manis rakstītais attiecas par vienā un tajā pašā iestādē saņemto pakalpojumu apmaksu. Tā nevajadzētu būt, ka šodien iestādē x saņemto pakalpojumu y apmaksājam pilnībā, bet rīt šajā pašā iestādē x saņemto to pašu pakalpojumu y vairs neapmaksājam vai apmaksājam līdz kaut kādam limitam. Bet Ergo šādi rīkojas un nespēj norādīt nevienu apdrošināšanas līguma punktu, kas apdrošinātājam piešķir šādas tiesības. Jāatzīmē, ka apdrošināšanas summa ir pietiekama, lai pilnā apmērā atlīdzinātu gan pirmo, gan otro y pakalpojumu.

N Natālija Ķerve 06.01.2022

Piekritīšu par līmeņa kritumu. Man situācija ir ļoti līdzīga: polise no darba devēja jau daudzus gadus. Ja iepriekš apmaksāja izmeklējumus (piemēram, ultrasonogrāfija) arī bez nozīmējuma (jo manuprāt uz tiem neviens neiet, jo kreisā kāja tā grib), tad tagad tikai ar nozīmējumu un pie kam vēl ir svarīgi kāda diagnoze tur ir rakstīta. Manā gadījumā ārste uzrakstīja diagnozi "ķeksītim", rezultātā- neapmaksāts izmeklējums.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes