eparts.lv - Klientu apkalpošana?
Detaļas pasūtītas, rēķins pilnā apjomā samaksāts.
Mājas lapā detaļu piegādes termiņš minētas 2 dienas.
Ir jau pagājušas 4 dienas - detaļas vēl neesmu redzējis un uz norādītajiem numuriem zvanot neviens neceļ telefonu. Kā es pārbaudīju, ka neviens neatbild? Zvanot ceturtdienas dienā plkst. 17:10 uz kontakttālruni un klausoties "mūziku un to, ka visas līnijas ir aizņemtas" viņiem veselu stundu. Pēc stundas (nepārspīlēts - pat iemūžināju savu rekordu uztaisot telefonā screenshot - sarunas ilgums 01:00:13 - bilde pielikumā) sapratu, ka nav jēgas ilgāk gaidīt, jo laikam jau ļooooti garas rindas viņiem ir... liela aizņemtība... (darba laiks uzrādīts līdz 18:00 - tādēļ šeit nestrādā arguments, ka neesmu zvanījis darba laikā).
Novēlu sakārtot iekšējos procesus uzņēmumam, kā arī pašu klientu apkalpošanu - jo pašam interneta veikalam un tā piedāvājuma klāstam/kvalitātei/cenai tiešām nav ne vainas - pretējā gadījumā nedomāju, ka komercdarbība ilgtermiņā būs veiksmīga, jo klients šeit noteikti nav pirmajā vietā. Veiksmi!
Komentāri (2)
KAMĒR būs vientieši kuri samaksā par preci pirms to saņem tikmēr būs šādi uzmetēji, jo kur ir aitas tur ir cirpēji.
Pilnīgi piekrītu, arī es esmu saskāries ar līdzīgām problēmām no ši uzņēmuma puses...
Vairs neizmantošu eparts.lv pakalpojumues, un iesaku arī citiem uzmanīties!