www.sudzibas.lv eparts.lv Klientu apkalpošana?

eparts.lv - Klientu apkalpošana?

Detaļas pasūtītas, rēķins pilnā apjomā samaksāts.
Mājas lapā detaļu piegādes termiņš minētas 2 dienas.
Ir jau pagājušas 4 dienas - detaļas vēl neesmu redzējis un uz norādītajiem numuriem zvanot neviens neceļ telefonu. Kā es pārbaudīju, ka neviens neatbild? Zvanot ceturtdienas dienā plkst. 17:10 uz kontakttālruni un klausoties "mūziku un to, ka visas līnijas ir aizņemtas" viņiem veselu stundu. Pēc stundas (nepārspīlēts - pat iemūžināju savu rekordu uztaisot telefonā screenshot - sarunas ilgums 01:00:13 - bilde pielikumā) sapratu, ka nav jēgas ilgāk gaidīt, jo laikam jau ļooooti garas rindas viņiem ir... liela aizņemtība... (darba laiks uzrādīts līdz 18:00 - tādēļ šeit nestrādā arguments, ka neesmu zvanījis darba laikā).
Novēlu sakārtot iekšējos procesus uzņēmumam, kā arī pašu klientu apkalpošanu - jo pašam interneta veikalam un tā piedāvājuma klāstam/kvalitātei/cenai tiešām nav ne vainas - pretējā gadījumā nedomāju, ka komercdarbība ilgtermiņā būs veiksmīga, jo klients šeit noteikti nav pirmajā vietā. Veiksmi!

M

Komentāri (2)

P pilsētniece 04.10.2013

KAMĒR būs vientieši kuri samaksā par preci pirms to saņem tikmēr būs šādi uzmetēji, jo kur ir aitas tur ir cirpēji.

J Juris00007 02.10.2016

Pilnīgi piekrītu, arī es esmu saskāries ar līdzīgām problēmām no ši uzņēmuma puses...
Vairs neizmantošu eparts.lv pakalpojumues, un iesaku arī citiem uzmanīties!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes