www.sudzibas.lv ENZO preces brāķis un "laipnās" pārdevējas

ENZO - preces brāķis un "laipnās" pārdevējas

Man jautrība ar šo veikalu sakās š.g. martā un izbeidzās maijā. Konkrēti runa ies par t/c Riga Plazā “ENZO” veikalu (reģistrēts kā SIA “UBA”). Līdz pēdējam biju pārliecināta sevī, taču kārtējo reizi pārliecinājos, ka likumi ir jāzin, un nedrīkst nolaizt rokas līdz pēdējam. Iegādājos veikalā vejjaku, jā cena lēta, bet ļoti jau man iepatikās tā vējjaka. Nēsājot vējjaku 12 dienas sapratu, ka no tās ik dienu lien āra kaut kādi “matiņi”. Protams nolēmu aiziet uz veikalu, jo tas ir viennozīmīgs brāķis, un nolēmu atgriezt naudu, par iegādāto preci. Proti veikalā mani sagaidīja rupja, nekulturāla, dusmīga, krievvalodīga pārdevēja. Ieejot veikalā ar mani sasveicinājās krievu valodā, kas jau no sākta gala man diten nepatika. Es viņai pateicu, ka vēlos atgriezt vējjaku, uzrādīju kases čeka oriģinālu, un pateicu, ka vēlos saņemt atpakaļ samaksāto naudu. Uz ko man veikala pārdevēja Ļudmila Romančuka rupji uzreiz atbildēja: “Es šeit strādāju jau 5. gadus un pa šo laiku nevienam nauda netika atgriezta”. Tālāk viņa piebilda, ka lai es izvēlos preci apmaiņai kaut vai tagad uzreiz, jo naudu lai es nemaz necerot saņemt atpakaļ. Te nu sakās visa jautrība :D Es nolemu uzrakstīt iesniegumu, lai veikals pieņem vējjaku un veic ekspertīzi, lai pārliecinātos viņi paši ka tas tik tiešām ir brāķis, un nejau viņi ir pie tā vainiīi, ne es, bet vienkārši tas ir ražošanas brāķis. Veikalā nebija ne veidlapas iesniegumam, ne printera nokopēt otru enkzemplāru, ittin nekā. Veikala pārdevēja man iedeva rūtiņu lapiņu un pateica, lai es rakstu iesniegumu un pati kopējot otru enkzemplāru, viņa nezin kur to var izdarīt. Es uzrakstīju iesniegumu ar lūgumu atgriezt man naudu, taču pēc 10 dienām saņēmu atbildi uz iesniegumu, ka ekspertīze netika veikta, vienkārši tika nolemts, ka tas nav brāķis, ka vējjaka ir tik lēta, ka ko nu es gribot par tādu cenu – normālu kvalitāti vai! Proti, ar to viss nebeidzās. Es uzrakstīju veikalam iesniegumu ka vēlos saņemt vējjaku atpakaļ, jo vēlos veikt neatkarīgo ekspertīzi patstāvīgi. Mana juriste ieteica man atkārtoti uzrakstīt iesniegumu un nosūtīt uz juridisko adresi vēl vienu iesniegumu, par to ka veikšu patstāvīgi ekspertīzi, tā arī uz izdarīju, jo uzticēties pārdevējai par to ka viņa nodos iesniegumu, tas bija līdzvērtīgs nullei. Sekojoši es vērsos uz Latvijas Neatkarīgās Ekspertīzes asociāciju, un tur ātri veica ekspertīzi, un protams pierādījās manas aizdomas, par to, ka vējjakais ir brāķis. Tad es vērsos uz veikalu ar vejjaku, ekspertīzes atzinumu un kārtējo iesniegumu, ar lūgumu, lai pārskaita man uz manu personīgo bankas kontu iztērēto naudu par vejjaku un atgriež naudu par ekspertīzes pakalpojumiem (MK noteikumi 631, 36. un 4. pants). Protams, tas mans iesniegums tika noraidīts, un tika atsūtīta man kārtējā vēstule, par to, ka veikals piekrita man atgriezt naudu par vējjaku, bet ne ar pārskaitījumu, man vajadzeja pašai iet uz veikalu, uzrādīt kasses čeka oriģinālu, aizpildīt par brīnumu iepriekš sagatavotu dokumentu un tad man atgrieza naudu. Taču par ekspertīzes sniegtajiem pakalpojumiem viņi atteicās atgriezt naudu, argumentējot to, ka viņi nav saņēmuši nekādus no manīm iesniegumus, par to ka es veikšu patstāvīgi ekspertīzi. Te protams sākās pavisam jautri, jo es sapratu ka viņi paši “rok sev bedri”. Pretējā gadījumā, kā tad vējjaka nonāca pie manīm, ja es rakstīju iesniegumu ka vēlos to izņemt atpakaļ no veikala, jo vēlos patstāvīgi veikt ekspertīzi. Protams, es rīkojos tālāk sekojoši, vērsos uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru, ar visu dokumentu kopijām un ar iesniegumu, ka man netika atgriezta nauda par ekspertīzi. Bet tiklīdz es iesniedzu dokumentus, kā man uzzvannīja veikala menedžere (par brīnumu, ļoti patīkama un adekvāta sieviete) un pateica, ka viņa vēlreiz izskatīja dokumentus, un nauda tiks pārskaitīta nedēļas laikā uz manu kontu. Protams visu šo garo penteri varēja vilkt vēl tālāk, jo nauda netika atgriezta man likumā norādītā laika posmā, taču, pateicoties menedžerei, viņas laipnībai un sarunas laikā izrādītajai saprašanai, es nolēmu visu šo lietu izbeigt. Uzrakstīju Patērētāju tiesību aizsardzības centram iesniegumu, par to, ka man tika izmaksāta nauda gan par vējjaku, gan par ekspertīes pakalpojumiem, un vairāk man pretenziju pret šo veikalu nav. Bet pārdevējas šajā ENZO veikalā ir vienkārši šausmīgas, it īpaši Ļudmila Romančuka. Es viņu ne tikai nepielaistu darbā ar klientiem, pārdošanas sfērā, bet es viņai pat neuzticētu tirgū zivi pārdot :)))

J

Komentāri (2)

L lēdija77 13.05.2015

Man bija kas līdzīgs, naudu neatdeva utt, bet tas bija tas sen un Dominā, krekliņş par 60.ls..atmetu ar roku..bet vairs tur neiepērkos, metu līkumu tiem Enzo-henzo.. :-)

J jabadabadu 14.05.2015

@lēdija77, vajadzēja cīnīties tālāk, es arī sākumā domāju visam atmest ar roku, bet tikai dēļ "laipnās" pārdevējas Ļudmilas nolēmu iet līdz galam :))

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes