Emoda.lv - Slikts serviss
Sveiki, tika pasūtīts telefona vāciņš un aizsargstikls, tika teikts ka divu nedēļu laikā tas man būs uz rokas, kā nekā iegādājos jaunu telefonu un gribējās vismaz kaut kā to pasargāt. Pēc nedēļas tika zvanīts un pateikts ka jau nakoš nedēļā pasūtījums būšot. Pazvanīju vēl pēc kā man pasaka ka vēl 2 nedēļas ir jāgaida. Visvairāk mulsināja vīrieša rupjā attieksme. Ja kas nepatīk atceliet sūtījumu. Šādus darbiniekus ir jālikvidē. Notika 15: 29 15 oktobrī 2019 gadā. Tika zvanīts uz 22003366
Teikšu godīgi.. nekad nebiju saskāries ar ko tādu, tādēļ arī nevēlētos, lai kāds cits saskaras. Jo tagad tās ir lielas neērtības man... Jāgaida kad nauda tiks atgriezta, jāpasūta preces no jauna.. kas galu galā aizņems atkal laiku kamēr tās pienāks. Tieši šīs ir viens no tiem interesanta veikaliem kuros nevienam neieteiktu iepirkties. Kā minimums gaidu atvainošanos .
Komentāri (3)
Ja paveicas,tad no Aliexpresa var atnākt tava prece 2 nedēļu laikā,bet parasti jau ir jāgaida 1 mēnesis.Tu muļķītis,par stiklu un vāciņu samaksāsi pie viņiem 50€,bet viņam kopējās izmaksas būs no 2-3€.Nesaprotu šos cilvēkus,kas tev pašam grūti pasūtīt Aliexpresā visu ko vajag.
Tak šitie visi pseido-i-netveikali tā tikai dzīvo. Lētticīgais, kuram slinkums vai bažas pirkt eksprešos arī pērk no šādiem, kuri pa lielam arī sūta no visiem šiem te Ķīnas veikaliem, beigās uzmet vēl savu normālu procentu un viss..
Tagad vēl ar visām Honkongas padarīšanām dzirdēts, ka ne vienam vienam sūtījumi nāk samērā ilgi, tāpēc šādiem te s*diņu tirgotājiem arī šeit nākas traki nervozēt un domāt cik ilgi nāks kaut kāds vāciņš.
Tas pats arī par tiem kuri tās mēbeles utml lietas pasūta internetā. Arī tur viss atkarīgs no pasūtījumu daudzuma, jo ražotājs dēļ viena plauktiņa neies ķēpāt materiālu loksnes, un tāpēc ir tie ilgie pasūtījumu gaidīšanas termiņi, jo kamēr nebūs noteikts skaits to plauktu vai sazin ko, tikmēr ražotājs pat iekārtu neieslēgs. Tagad viss tiek ražots tikai pēc nepieciešamības, nevis kā agrāk dēļ 5gades plāniem, bet pēc tam pilni noliktavu stūri ar nevienam nevajadzīgiem krēsliem.
Ziniet, vairāk nav apvainojums , ka tas pats vāciņš ar stiklu neatnāca , ka paša darbinieka attieksme, to kā viņš izturas pret klientiem. Un beigās tik vieglprātīgi pateikt "varat atcelt sūtījumu" .