Emoda.lv/ Winnie the pooh naktspods - Slikts serviss
Pasūtīju naktspodiņu "Winnie the pooh", pirmo reizi iepirkos šajā veikalā. Samaksāju par preci, apstiprināja un tad sākās! Rakstīts kad prece tiek nogādāta uz saldus " moda" filiāle 2-4 darba dienu laikā. Pagāja tās dienas, pat vairāk, rakstīju e-pastā kur ir prece, bēz atvainošanās, vēsi atbildēja " labdien! Prece būs 6.10.17. " proti pēc trim nedēļām. Labi, sagaidīju datumu, nāca plks.12: 00 aizsūtīju e-pastā "vai varu iet pakaļ savai precei? Kādēļ man jāgaida bija trīs nedēļas un neviens neziņo kur atrodas mana prece? " uz ko atbildēja ar tādu pašu vēstuli kā pirmajā reizē "labdie! Prece būs 6.10.17. " tā es gāju uz saldus "moda" filiāle kur sieviete teica kad podiņš ir, bet kvīts nav, viņa zvanīja emoda.lv priekšniekam lai atsūta kvīti, bet viņš nosūtīja nepareizo kvīti, tikai ar otro kvīts nosūtīšanu tiku pie naktspodiņa. Uzskatu kad tā ir ņirgāšanās par klientiem!
Labdien !
Pasūtījums bija pieņemts 20.09.2017 22:29.
Operators zvanija klientam 21.09.2017 un bija sarunāts kā prece būs 21.10.2017.
Prece atbrauca Saldus filiālē 06.10.2017, ātrāk nekā bija sarunāts.
Kā arī telefoniski bija sarunāts, kā: kad prece būs gatava izsniegšanai būs telefona zvans.
TRĪS nedēļas nebija jāgaida.
Lūdzam izskatīt iespēju nepamatotu sudzību dzēst.
Komentāri (2)
tu savu žulti nevari uzdzert ar savu šņabi un norimties?
Pēc pretenzijas pieteikšanas izlikās, ka risinās, bet vēlāk pat vairs neatbild.
Netika