Emoda.lv - Slikta kvalitāte, slikts serviss
Pasūtīju telefona aizsargstikliņu, kurš nebūt nav pielīmējams. Saņēmu diezgan ātri, bet aizsargstikls neatbilst pasūtītajam telefona modelim, lai gan vajadzētu, jo skaidri un gaiši rakstīts, ka stikliņš paredzēts Samsung S10 plus telefonam.
Nosūtīju uzņēmuma bildi ar to, kā izskatās viņu pārdotā prece, kas gar telefona sānu malām centimetra platumā nav pielīmējama ekrānam. Uz ko saņēmu ļoti sausu atbildi - nepareizi uzlīmēts.
Pilnīgas muļķības, bet ko gan citu varēja gaidīt, ja nepiemīt elementārākā pieklājības ētika, lai sarunā iekļautu vārdus "labdien" vai "atvainojiet"!
Kāpēc rakstīt sūdzību, ja nevarat pielīmēt aizsargstikliņu ?
Par ētiku: vai te uzrakstījat "Labdien" ?
Komentāri (2)
Menedžers runā pa telefonu aizrautīgi. Uzreiz pazuda vēlme pirkt kaut ko no viņiem.
Ar tādu menedžeri tālu neaizbrauksiet!
Veicot pasutijumu viņu mājaslapā un izveloties piegadi ar omnivu, piegades cenu radija 1€, sanemot reķinu radija 2.99€,
Un atbildi uz to kapec cenas atš(lķiras tā ari nesaņemu..
Neiesaku iepirkties saja veikalā