ELKOR - Бессовестные покупатели
Ja rabotaju prodavcom! Nu tak vot: ja dumaju pokupateli toze dolzni imetj sovestj, a to tut kuda ne pljunj vo vsem vinovat prodavec!!!! A sovesti net u 40% pokupatelej eto osobenno u teh kto nasmotrelsja cen v INTERNETSHOP i prihodjat k nam konsuljtaciju polu4itj! S kakoj stati ja kak prodavec dolzen objasnjatj komuto kto ne sobiraetsja pokupatj v magazine, ja polu4aju denjgi za to 4to ja prodaju, a za to 4to ja tra4u svoe rabo4ee vremja na takih OBNAGLEVSHIH ljudej mne nikto ne platit, da ladno eto ewe lepesto4ki odin raz priwol ko mne 4elovek s Fotoapparatom i govorit Raskazi mne 4to tut estj, i pri etom ni pozalujsta ni4ego! Ja emu skazal 4to mol esli vi pokupali v nashej seti magazinov to dajte Garantijnij talon ili 4ek pokazite i vam vse rasskazem i pokazem! Tak vot etot 4elovek beret lozit fotoapparat v karman i ho4et 4tobi ja dostal s vitrini svoj i pokazal emu!!! JA ETOGO DELATJ NE OBJAZAN!!! Tak 4to skoljko ljudej stoljko i mnenij!!!
A vi govorite prodavci, tak vot kak govoritsja V SEMJE NE BEZ URODA! 4to prodavci to i pokupateli!!!
Komentāri (49)
Slushaj prodovec hrenov, a kak ti interesno opredeljajesh po pokupatelju budet on shto-to pokupat' ili net?
Da o vam loham eto opredelitj, kak dva palca obossatj, vso-taki prodavci tozhe ne duraki sidjat i s takimi urodami kak vi kazhdij deenj stalkivajutsja.
Polnostju soglasen o ljudah, planirujuschih pokupat cto to cerez net! Jesli hvatajet uma kupit cerez inet, to dolzno i ostatsa nemnogo mozgov v etom ze inete najti info o interesujuschem tovare, a ne prihodit v magazin i morocit' popustu golovu prodavcam. Kstati o inet shop'ah, servis u mnogih do sih por ne na vishem urovne i tovar ne ves' v nalicii bivajet pocti vsegda.
A ja schitaju, chto prodavci dolzhni viplnjat' svoe delo i objasnat chto i kak esli sprashivajut - ili prodavec OTLICHNIJ psiholog chto otlichit pokupatelja ot prosto interesujushegosja cheloveka??? Ha-ha-ha. A v Elkore polovina prodavcov kotorije voobshe ponjatija ne imejut o tovare, kotorij u nih prodaetsja. Tak chto kazhdij dolzhen delat' svoe delo. I prodavec vsegda dolzhen otvetit na interesujushie voprosi so storoni pokupatelja ili intersujushegosja prosto tovarom.
Tu, prodavec, pasaki kaapeec juus staaviet barinjaa un staastiet anekdotes, tai pashaa laikaa , kad es staigaaju pa veikalu, un domaaju kaadu iebuuveejamo pliiti izveeleeties? Nahrena Tu esi vajadziigs? Tikai lai cheku izsistu? ELKORA es tochno principa peec vairs neko nepeerku!
Nu skaidrs kur tie "pārdevēji" rodas...ja viņiem šitādas idejas galvā, tad ir tā bode purvā uzreiz. Vadītājiem derētu par to padomāt. Jo normāla ir tāda attieksme ka pārdevējs ir darbā un nu nestāv tur baigā rinda, lai nebūtu laika konsultēt cilvēkus. Ja varu saņemt normālu konsultāciju, tad ir izredzes, ka kļūšu par klientu - iegādāšu kādu papildus ierīci, vai izvēlēšos nākošo preci. Veikalam ir jāpierāda savas pastāvēšanas jēga un veikala uzcenojumam jābūt attaisnotam ar paaugstinātu servisu.Un lai Elkoristi "pārdevēji" nektritizē internetveikalus (lielie ienaidnieki - protams!) Jo internetveikalos varu saņemt gan konsultācijas, gan arī uzzināt vajadzīgo, ja tikai pajautāju - man ir kad atzvana, atsūta meilu, paskaidro...(Euroshop, 220, Xnet laikam - no visiem laba attieksme un operatīvas atbildes, neprasot - pirkšu vai ne)
Hotelosj bi ochenj posmotretj na tebja v roli prodavca, Bruno. Kak bi ti sebja vjol. Begal k kazdomu zashedshemu? 70% zashedshih v magain prosto poshljut tebja, jesli budesh podbegatj.----Tak pozhalujsta, berite v internet magazinah. tam konsuljtirujtesj. Zachem tak nahaljnO HODITJ V NORMALJNIJE MAGAZINI ZA KONSLUJTACIJAMI?
Ja nemaldos tad (likums) 18.3 nodala "Tirzniecibas-pardeveju pienakumi un triesibas" ir teikts, ka pardevejam ne tikai jazin prece kuru tas pardod, bet ari jasniedz pircejam par to visu nepieciesamo informaciju. Un tas nenoziime ka japasaka (piem televizoram) ar sito podzinu iesledz un ar sito izsledz, bet ja es vaicaju-vai vins strada uz 80 vai 120 herciem, tad TEV(pardevejam) man ir jaatbild, nevis jaiebaz rokas kabataa un japasaka - a kas to lai zin!
To Erix Ostlers,
Comment "bet ari jasniedz pircejam par to visu nepieciesamo informaciju"
Ta tu nopirksi, nevis paklausa un internetveikala iegadaasi. Un uz naakamo dienu atpakal veikalaa paardeveejam => paldies, patiesham laba prece.
V ES v magazin xodjat s konkretnoj celju kupitj, a ne kak u nas : "mi podumajem" => xochetsa uznatj, a chto vi do etogo vremeni delali? esli ne dumali o pokupke?
Mi blin esco i psiholagomi podrabativaem u posetitelej ot 45 i starse... "a pri sojuze bilo tak, a pri sojuze bilo edak"! Da net bolse vasego sojuza!!! Netu prijomnukov VEF, usilkov Radiotehnika! Hotite vigovarica idite k detjam ili k sosjedjam, hotja oni vas vrjatli budut slusatj!
Elkor super veikals :))) Nekad tur neko nepirkšu. Mana pieredze tāda. Elkor veikals Alfā, man bij tāda situācija ka bij janopērk boilers, nu ko izstaigāju visus veikalus un tātiku līdz Elkoram un lūk prasu pārdevējam cik tad maksā boilers, jo cenas klāt nav , viņs paskatās , kaut kur aiziet, atnāk atpakaļ un saka " Ziniet kaut kur ap 70 Ls , konkrēti nezinu, tad man jaiet uz noliktavu un kur tur vēl jāskatās" Nu ziniet ko, man trūkst vārdu par šādu attieksmi. Bet vis kārtība, aizgaju uz citu veikalu un nopirku, Ja jau viņiem nevajag, lai kaut ko pie viņiem pērk, tad nepirkšu ar.
Mjā, super attieksme. Nezinu, mūsu firmā pircējiem palīdz izvēlēties. Jā, klienti (un priekšnieki) mēdz būt idioti, gadās tādas domu pērles kā "ja vam ņe verju" pēc paskaidrojuma, kāpēc nevar darīt tā, kā viņš/viņa iedomājies.Bet vajag viņu tā neuzkrītoši "dolbatj poka doidot".Kādu servisu un garantijas i-net veikali piedāvā? Nevarat konkurēt, ar cenu, tad izdomājiet citas extras.
"Mad MaD"! Na to ti i prodavec,4to b objasnitj i pokazatj!I esli pokupatel' tebja prosit 4to-libo pokazatj emu i objasnitj ti OBJAZAN eto sdelatj! Tebe za eto kak raz-taki i platjat!A za,4to ti dumal tebe platjat?Za krasivie glaza?Ili za to,4to bude6 sidetj na RABOTE i hu****j stradatj?Ja sama videla kak eto delaetja!
Nez vai tas pats ELKOR pārdevējs ieiet apavu veikalā un bez neviena jautājuma nopērk sev apavus? Vai arī pērkot mašīnu(to gan laikam nedara regulāri:))), bet tomēr) arī neuzdod nevienu jautājumu. Nez kā viņš izteiktos par to pārdevēju kurš uz jautājumu "cik sek. vāģis izspiež sotaku" noburkšķētu ka tas nav viņa uzdevums, bet viņa uzdevums ir tikai pārdot. Un vai tas ka es šodien netaisos pirkt kādu lietu man var aizliegt iet veikalā un iegūt informāciju par preci? Un starp citu, ne visiem ir pieejams i-nets, vai arī ar i-netu ir uz Jūs. Kaut ko tādu jau laikam ir grūti iedomāties, cilvēks nabags Elkorā ir pārstrādājies :(((
Stulbais prodavec, Tu ļoti maz zini par sadzīves elektronikas tirgu, Radiotehnika vēl tagad ražo audiotehniku, kura ir daudz augstākas klases kā elkor China. Elkors ir pēdējais lētaisgals.
Nu pa elkoru es gan neko sliktu nevaru teikt... es tur nopirku tv un kinozali, pardeveji labi visu pastastija un ljava izveleties man piemerotako... televizoram radas defeksts, aizvedu pec garantijas sataisit, jau nakamaja diena bija gatavs... viss ka pie cilvekiem...
Prodavci v Elkori stojat obsajutsa toljko, togda kogda ljudej net. A kogda ljudej mnogo tokogo ne bivajet. Kstati vsegda prodavci objasnjajut vsje, tak ot togo kupit li pokupatelj ili net zavisit ih zarplata. Kacestvo toze tam ocenj horo6ee, net de6evih, tupih marok. Pricem esli cto slomaetsa vesti mozete prjamo v Elkor, a ne k chertu na kulicki v servis firmi vasego tovara.
A nascet slucaja s pjanih celovekom, eto edinicnij incedent nado bilo podojti k direktoru i ego srazu bi uvolili (naverno tak i sdelali).
Kak govoritsa v semje ne bez urodov!
Pilnīgi piekrītu par Elkor pārdevēju nekompetenci, cik reizes nav gadījies, ka neko sakarīgu par vienu preci nevar pateikt, nerunājot jau par salīdzināšanu. Instrukcijas arī nemēdz būt valsts valodā, kaut arī likums to nosaka... Vēl viens ļoti nepatīkams moments - cik Elkoros esmu bijusi, visos pārdevēji (parasti vīrieši) smird pēc sviedriem. Nu common! Pie mūsdienu tehnikas progresa un izvēles iespējām taču var dezodorantu normālu iegādāt, lai sviedrinieks klientiem acīs necērt! Tādam jau ne to što kaut ko jautāt - klāt iet vispār negribas. Nu fui...
Ok, pati esmu bijusi pārdevēja, zinu, ka klienti arī mēdz būt pēdējie kretīni, tomēr algu pārdevējam maksā arī par konsultēšanu un palīdzību lēmuma pieņemšanā, jo ne jau visi tādi vunderkindi, ka uzreiz zin, kurš tosteris vai TV labāks, par datoriem vispār nerunājot. Ja jau esat tik labi psihologi, vajadzētu zināt, ka daudziem īpaši lielāka pirkuma izdarīšanai ir nepieciešams apzināt visus iespējamos variantus, salīdzinat cenas dažādos veikalos un tikai tad izdarīt izvēli. Ja Elkor jau uzreiz šokē potenciālo pircēju ar tādu attieksmi kā te dažam labam prodavec'am, tad nav jābrīnās, ka daudzi saka, ka vēl padomās, jo ar šausmām uzreiz nodomā kāds čakars būs, ja ar to preci kaut kas nebūs kārtībā.
Prihodit prostoj 4elovek i govorit prjamo bez vsjakih tam ulovok, pomogite mne razobratsja, ja vot tut kupil ili ho4u kupitj v internete, jemu prosto i spokojno pomogut i objesnjat, a tot kto na4inajet kor4itj iz sebja diko umnogo, puskaj sam na svoi voprosii ishet otveti.
P.S. Menja vsegda umiljalo, po4emu vam vse 4to-to objazani.
ziniet ko, ja tas Elkors buutu tik labs kaa te dazhi pradavci vinu uztaisa, tad te nebuutu tik daudz negatiivas atsauksmes. tas arii viss. domajiet pashi, es esmu vienu reizi nopircis ausis pa 20ls uz brivibas ielas elkoraa, man jau likaas ok pardevejs. nezinu, bet man gadijas latvietis. pajautaju kada vel atshkjirba starp letajam un dargajam ausim utt. itkaa visu paskaidroja korekti. toreiz arii nopirku. domaaju ka ja man shita kads pateiktu - a tu tas ausis ari domaa pirkt jeb ko tu te antaaci? es noteikti butu pagriezies un aizgajis. es teiktu ka nevis problema ir ekoraa, bet gan cilvekos kas tur straadaa. elkors kaa taads manupraat ir zaibis veicis, ja vini piedomatu pie ta kadus pardevejus pienjemt darba, tad tur viss ietu no rokas un nebutu jalasa shitas negaacijas.