www.sudzibas.lv ELKOR Slikts serviss

Elkor Plaza - Slikts serviss

Labdien!
Šodien, iegādājoties preci Elkor Plaza veikalā, vēlējos izmantot savu elektroniski izveidoto klientu karti, pieejot pie kases, kasiere vārdā Marina, nelaipnā un (ārprāts kā man šis darbs riebjas un atkal šeit ir kārtējais klients, kurš atkal man ir jāapkalpo…) sejas izteiksmē nesniedza atbildi uz vienkāršu jautājumu par svītra kodu Lapiņu, ko nodaļas atbildīgie zibenīgā ātrumā cenšas pielīmēt tevis izvēlētajai precei (jo laikam nopelna bonusu no pārdotās preces, kaut arī preci jau paši zinājām kādu vēlējāmies un ieejot veikalā bez aizķeršanās tai devāmies pakaļ, bet tas tā) . Otrkārt, turpinot par pašu klienta karti, pārdevēja atbildēja, ka šāda veida elektroniskās kartes nevar atrast sistēmā - obligāti vajagot fizisku karti….. Interesanti, ka elkor mājaslapā šāda veida karte gan der, gan arī uzrādās, tomēr pārdevējai neizdevās sistēmā to atrast…
rezumējot, štrunts par klienta karti un tās niecīgo uzkrājumu iegādājoties preci, vairāk jau tas kāda ir darbinieka attieksme un pati apkalpošana, kuras dēļ šis garais teksts tiek veltīts 2 minūšu situācijai.
Vēlējos darīt zināmu, lai vismaz citi pircēji ar šādām situācijām nesaskartos.
Nevēlies darīt savu darbu - ej prom, to izdarīs kāds, kuram sanāks labāk.
Veiksmīgi.

17.05.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

E

Komentāri (2)

G Gulbenietis 18.05.2022

Puse teksta par to, ka darbinieks papildus % nopelnīs un cik tas ir briesmīgi :D.

E Ervīns_S 18.05.2022

Lasi uzmanīgi vēlreiz, nekur netika minēts, ka tas ir briesmīgi, tieši par attieksmi un apkalpošanu ir stāsts.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes