Eliza K - ""Profesionāls mēbeļu" audums pēc 3 dienu lietošanas
Iegādājāmies t/c Dole "Ekros" firmas stūra dīvānu.
Uzstādot mājās, jau tajā pat vakarā pamanījām ka audums pēc sēdēšanas ir vienās grumbās. Sazvanījām veikalu un teicām, ka neesam apmierināti ar preci un kā risināsim šo jautājumu tālāk.
Pārdevēja atbildēja, ka šādā gadījumā viņu meistari izbrauc uz mājām un risina šo jautājumu.
Paņēma preci uz remontu, pēc 2 nedēļām, kad jau bija apnicis gaidīt zvanu no pārdevēja - sākām interesēties, cik ilgi tad uz grīdas vēl nāksies gulēt un gaidīt savu pirkumu.
Veikalā neviens pat nezināja, ka kāds dīvāns ir paņemts remontā un ko ar to tur dara.
Saņēmām preci, pēc 2 nedēļu remonta - identisku kā nodevām.
Sazvanījām veikala vadītāju - un infomējām, ka vēlamies saņemt naudu atpakaļ. Jo arī viņš nemācēja pateikt, kādā veidā tad šis defekts ir izlabots.
Tad nu saņēmām atbildi no veikala jurista, ka tas neesot defekts - 3 dienās prefesionāls audums varot izstiepties.
Vienīgais viņi varot izgatavot citu dīvānu un apmainīt.
Tad nu priekšā cīņa ar Patērētāju tiesību biroju u.t.t -
lai atgūtu savus 361Ls.
Lūk LAtvijas prece...
Komentāri (1)
traki, novēlu izsturību!