Elīza-K - Slikts serviss, nekompetenti darbinieki
Uzreiz gribu pateikt ka neesmu cilvēks kurš raksta sūdzības par katru sīkumu, (patiesībā šī ir pirmā reize) bet vēlos pabrīdināt citus, ka pasūtot mēbeles Elīza K salonā kurš atrodas Rīgā, a. Deglava ielā 50, ir jābūt ļoti uzmanīgam noformējot pasūtījumu.
Nezinu, vai visi minētā salona darbinieki ir tik nekompetenti, bet darbiniece kura apkalpoja mani noteikti nav kompetenta šajā jomā. Mani apkalpoja salona darbiniece irina čaika (vismaz uz pasūtījuma lapas tā stāv rakstīts) .
Vēlējos pasūtīt divus dīvānus gultas. Man padomā bija divi varianti, bet nevarēju uzreiz izlemt kuru ņemt. Mēģināju aprunāties ar minēto darbinieci par abu variantu plusiem un mīnusiem kā arī lūdzu lai izmēra dīvānus, jo nekur nevarēju atrast informāciju par dīvānu izmēriem. Irinas attieksmē jutu ka esmu nevēlama persona (iespējams biju viņu iztraucēJusi no kādas patīkamākas nodarbes nekā klientu apkalpošana) , lai gan jāSaka ka dīvānus izmērīja. Sarunas laikā radās sajūta, ka vai nu cilvēks slikti pārzina latviešu valodu, vai arī jomu kurā strādā. Lai vai kā, bet gala rezultātā es tomēr veicu pasūtījumu.
Veicot pasūtījumu pirmais nosacījums bija, ka mēbeles jāpiegādā izjauktā veidā, jo saliktā tās nevarēs ienest paredzētajā telpā. Darbiniece atbildēja. Ka ar to nebūs problēmas, noformēsim pasūtījumu un viņa šo informāciju piefiksēs un nosūtīs. Sākot formēt pasūtījumu es vēlreiz ieminējos ka mēbeles jāpiegādā izjauktā veidā. Darbiniece neiecietīgi mani pārtrauca un teica ka vispirms pabeigsim vienu lietu, t. I. Noformēsim pasūtījumu, un tad otru. Pasūtījums tika noformēts un parakstīts un tad sākām atrunāt detaļas attiecībā uz piegādi. Jāpiebilst, ka šo jautājumu darbiniece vēlējās pabeigt pēc iespējas ātrāk. Rezultātā tomēr ieguvu informāciju, ka vini paši mēbeles nepiegādā, bet to dara viņu sadarbības partneris (protams es varot arī izvēlēties citu, bet viņu partneris esot zinoši arī mēbeļu salikšanas jomā) . Kad mēbeles būs gatavas, tad viņu partneris ar mani sazināsies un varēšu sarunāt visas, ar piegādi un salikšanu saistītas detaļas. Vēl man arī izdevās noskaidrot cik maksās mēbeļu piegāde un salikšana uz vietas.
It kā viss skaidrs un, ja neņem vērā nepatīkamo sajūtu apkalpošanas laikā, viss būtu labi. Bet, pēc pāris dienām nolēmu pamainīt viena dīvāna izmērus un jāSaka, paldies dievam ka nolēmu, jo sarakstes laikā atklājās, ka irina čaika nekur nav atzīmēJusi informāciju par to, ka dīvāniem jābūt izjauktā veidā, un protams nevienam šī informācija nebija nosūtīt. Pie tam tas noskaidrojās pēc tam kad es vairākas reizes e-pastā uzstājīgi pieprasīju lai salons man apstiprina ka šī informācija ir piefiksēta. Izrādījās ka es pati esmu vanīga jo šai informācijai bija jābūt piefiksētai uz pasūtījuma veidlapas, bet tās tur nebija (izlasīju visu pasūtījumu, bet nekur netradu vietu kur tiktu pieprasīta informācija attiecībā uz piegādes nosacījumiem. Ja būtu atvēlēta speciāla vieta tad noteikti būtu tam pievērsusi uzmanību) . Bet kā es to varēju zināt? Es taču nepasūtu mēbeles pie viņiem katru dienu! Pēc sarunas ar darbinieci biju pārliecināta, ka šī informācija tika piefiksēta un nosutīta elektroniski. Uzskatu, ka darbiniecei bija šī informācija pasūtījumā jāieraksta jo es uzsvērti vairākas reizes par to viņai teicu un darbiniece arī apstiprināja ka viss būs kārtībā.
Rezultātā salons izlaboja pasūtījumu un ierakstīja šo svarīgo informāciju, bet kas mani sagaidītu, ja es neizdomātu pamainīt mēbeles izmērus? Sagaidītu nepatīkms pārsteigums piegādes brīdī un papildus naudas izdevumi. Man ļoti žēl, ka šādi nekompetenti darbinieki sabojā visu iespaidu par uzņēmumu un ceru ka kādam citam mans stāsts palīdzēs izvairīties no nepatīkamiem pārsteigumiem un papildus izdevumiem.
Pievienot komentāru