Eden Springs - Uzņēmuma politika, jeb kā čakarēt klientus
1) Atteicu pakalpojumu ar iesniegumu, bet neviens nereaģēja, nācās pašam zvanīt pēc vairāk kā mēneša, lai taču savāc tukšās pudeles. Viņiem ir uzņēmuma politika, ka 1 mēnesis kaut kas jāizskatot! Bet reāli viņi neko neizskatīja - no sarunas izrādījās, ka speciāli vilka laiku šo mēnesi. Piespiedu sarunāt konkrētu dienu, tad atbrauca pakaļ :2) Tālāk, šodien, zvanīju, lai atgriež depozītu par pudelēm. Izrādās, ka arī šai darbībai jāraksta iesniegums!!! Izrādījās, ka depozīts nebij jāatmaksā (es sajaucu, jo līgumā bija, bet rēķinā nebij), bet iesniegumu prasīt ir reāli absurdi - sanāk, ka man būtu jāpalūdzas, lai saņemtu atpakaļ naudu. Šai prasībai pamatojuma nebija - tā esot uzņēmuma politika! (grāmatvedībai pietiktu to atrunāt līgumā)Labi, ka vēl neprasa iesniegumu pasūtot ūdeni...3) Agrāk nez cik reizes šiem prasīju/rakstīju, lai man piegādā ūdeni darba laikā, bet šie spītīgi uzspieda savu - veda no rīta 7 - 9. Tā arī bija uzņēmuma politika, pamatojums - esmu fiziska persona... Tas nekas, ka firmai pretim ielai piegādāja darba laikā... Man nevarēja, stūrgalvīgie pid*** :((((Secinājums - uzņēmuma politika svarīgāka par klientu. Nu tad visu gaišu, turpiniet vien tādā garā.p.s. ūdens arī bija neizteiksmīgs. Pasūtu tagad no karalavoti.lv un.... pārsteidzoši garšīgs ūdens un arī ierobežojoši līgumi nav jāslēdz - atveda ūdeni, uzreiz sapiķoju skaidrā un aizmirsti par iesniegumiem, atteikumiem un citu cilvēku čakarēšanu, mana laika tērēšanu
Komentāri (2)
labāk ņem zaķumuizu, karaļavoti fui http://www.delfi.lv/news/national/politics/pvd-karalavotu-udeni-iepilda-no-krana.d?id=13039043
Ir vismaz divas firmas kas tirgo ūdeni no tiem karaļa avotiem - viena no Rīgas kas tirgoja ūdeni no krāna un otra no laikam Auces kuru minēju un iesaku...
Savukārt Zaķumuiža sorry, mums nepatīk viņu ūdens, atliek no veikala paņemt 2L garšas salīdzināšanai... tā sev : ...