AtrisinātaSIA E-Lats - pazūd mani iemaksātā nauda
Ir apnicis cīnīties ar SIA E-Lats! Ir tāda lieta, ka man ir paņemts kredīts SIA E-Lats, maksāju caur cita cilvēka i-banku, protams maksājuma mērķī visu norādu, kl. NR. personas kodu, utt. Pirmo maksājumu viņi atrada tikai pēc nedēļas, viecu tagad atkal, vēl joprojām nav saņemts mans maksājums, E-Latam esmu vairākārt rakstījusi, protams atbildi vari gaidīt pēc nedēļas, atbildēja ar to, ka nevarēja atrast manu maksājumu, jo maksāju no cita cilvēka i-banku, bet komon kas vini neredz maksājuma mērķī neko? VIASMS arī maksāju no cita cilvēka i-bankas man pēc 15.min atnāk atbilde, ka VIASMS saņēma naudu.
Uzņēmuma E-Lats pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (4)
Vai nav vienkāršāk tādā gadījumā aiziet uz E-Latu un samaksāt skaidrā?
Nu autor, neredz gan. Ja uzņēmumam nav atsrādāta sistēma, lai varētu atpazīt pēc līguma nr., vai klienta numura, vai personas koda maksājuma mērķī, tad diemžēl tā arī būs. Iesaku, kad maksā uzreiz sazināties un painformēt. Daudzām iestādēm šāda situācija, kad atpazīst tikai pēc saņēmēja konta, bet ne pēc maksājuma mērķī norādītās informācijas.
Linda neuztraucies, pēc maksājuma arī viņus pabrīdinu!
ilnaas,
Tas viss atakrīgs no tā, kā viņiem būvēta tā sistēma. Man pat reiz bija gadījums (ties gan ne ar kredītiem, bet apdrošinātajiem), kad arī biju jau divas nedēļas iepriekš nosūtījusi apmaksu un saka, ka nav. Kad sākām vilkt galus kopā es pa savu banku, viņi pa savu, izradījās, ka viņi nebija gaidījuši manu maksājumu tik agri un vispār nebija piefiksējuši, ka jau sen samaksāts.
Vienīgi interesanti, ka arī pēc sazināšanās nekas neatrodas. Parasti jau, ja nosauc kontu no kura skaitīts, kad un kurs banka - it kā atrod taču...