E-Lats - Slikts serviss
Ļoti nožēloju, ka saskāros ar šo kompāniju. Pietiek ar to, ka procenti ir kosmoss. Tagad auto ir no šīs kompānijas. Nekad nesūta nevienu rēķinu neko. Te pēkšņi vienā mēnesī parāds. Par ko? Tiešām tik grūti atsūtīt rēķinu, lai var saprast kas notiek, kā to dara jebkura cita normāla iestāde. Maksāts ir katru mēnesi. Neiesaku nevienam nekad.
Paldies par atstāto atsauksmi, kas dod mums iespēju uzlabot mūsu klientu apkalpošanas servisu. Maksājumi par autolīzingu tiek veikti saskaņā ar maksājuma grafiku, atgādinājuma ziņas par tuvojošos vai kavētu maksājumu mēs izsūtām uz klientu tālruņa numuru, kas ir reģistrēts līguma noslēgšanas brīdī. Ja ir mainījies kontakttālrunis lūdzam mums to paziņot sūtot informāciju uz e-pastu: [email protected], vai zvanot uz bezmaksas centrāles numuru 8838. Mēs noteikti izskatīsim iespēju rēķinu par tekošo maksājumu nosūtīt uz klienta e-pastu.
Komentāri (2)
Kā tad jūs maksājāt, ja kā apgalvojat nekad nesūta nevienu rēķinu? Summu zīlējāt kafijas biezumos?😄
Kā tad jūs maksājāt, ja kā apgalvojat nekad nesūta nevienu rēķinu? Summu zīlējāt kafijas biezumos?😄