www.sudzibas.lv E-Lats Slikts serviss

E-Lats - Slikts serviss

Slikta attieksme no darbinieces Natālijas Meļihovas Rēzeknes filiālē.

Īss stāsts: ierados saņemt naudas pārvedumu no ārzemēm. Līdz brīdim, kad pateicu, ka pārvedums ir no Libānas, viss noritēja normāli. Tiklīdz atbildēju, ka pārvedums ir no Libānas, darbiniece mainīja savu attieksmi un sāka sarunāties nicinošā manierē.

Uz lūgumiem turpināt sarunu profesionāli – viņa atteicās.

Daži momenti:
kad uzzināja, ka pārvedums ir no Libānas, viņa pajautāja, kāds ir mans sakars ar šo valsti, norādot, ka tā ir riska zona. Es atbildēju, ka ilgstoši dzīvoju tur, uz ko viņa pie sevis nomurmināja: “kāpēc vispār dzīvot Libānā? ” un pieprasīja oficiālus pierādījumus par manu uzturēšanos tur, kad es pateicu ka man telefonā ir pierādījumi, viņa mainīja savus vārdus, sakot ka viņai tie nav vajadzīgi, jo viņa nevarēs tos pievienot.

Pēc apgalvojuma, ka valsts ir augsta riska zonā, viņa man iedeva aizpildīt paplašinātu anketu. Uz manu jautājumu, ko rakstīt laukā “sūtītāja dzimšanas datums”, ja tas nav zināms, viņas atbildes vieta saņēmu pamācības, ka man ir pienākums zināt šādu informāciju. Turklāt viņa sāka moralizēt, ka, ja man nav zināma sūtītāja dzimšanas diena, kā gan es varēju aizdot viņam naudu.

Es vēlreiz palūdzu palikt profesionālai un atbildēt, vai varu atstāt šo lauku tukšu, ielikt svītru vai norādīt, ka informācija nav zināma. Tā vietā saņēmu atbildi, ka, ja atsakos aizpildīt anketu, viņa to atzīmēs sistēmā, un neviens man nepiekritīs izsniegt naudu. Es atkārtoti paskaidroju, ka neatsakos aizpildīt, bet vienkārši nezinu sūtītāja dzimšanas datumu.

Es aizpildīju visu, cik labi spēju, un nodevu anketu. Pēc tam pieklājīgi pajautāju, ar ko saistīta viņas negatīvā attieksme un kas to izraisīja. Atbildē saņēmu neskaidrus apgalvojumus, ka viņa ir spiesta uzdot šādus jautājumus un reģistrēt manus atbildes, un ka mana uzvedība ietekmēs viņu lēmumu par naudas izsniegšanu. Tas ir pilnīgs absurds. Šī pieeja nav pieņemama, jo darbiniece nav tiesīga izdarīt subjektīvus spriedumus par klientu.

Situācijai vajadzēja izskatīties šādi:
• labdien, es vēlētos saņemt naudas pārvedumu.
• protams. No kuras valsts?
• Libānas.
• tā kā Libāna ir riska zonā, mēs diemžēl nevaram uzreiz izsniegt naudu. Lūdzu, aizpildiet paplašinātu veidlapu, un mēs jūs informēsim par lēmumu.
• labi, paldies.

Šādā formātā nekādu problēmu nebūtu. Man nav pretenziju par to, ka nauda netika izsniegta. Es pilnībā saprotu papildu drošības pasākumus, ņemot vērā situāciju pasaulē.

Mana pretenzija ir vērsta uz natālijas meļihovas rīcību. Viņa, acīmredzot ciešot no “mazo priekšnieku sindroma”, nolēma “pamācīt mani dzīvot” un sniegt nevajadzīgus padomus. Absolūti nepieņemama attieksme un profesionālisma trūkums.

Kad es atteicos turpināt klausīties viņas skaidrojumus un paziņoju, ka sazināšos ar vadību, viņa paziņoja, ka atzīmēs manu uzvedību anketā un “ieliks ķeksīti, lai man atteiktu naudas izsniegšanu”. Vai tas ir normāli?

Vēlāk, kad es pa telefonu zvanīju natālijai, lai noskaidrotu vadītāja vārdu un uzvārdu, kam adresēt sūdzību, viņa atteicās sniegt šo informāciju. Viņa sāka jautāt, vai mani jau bija sazvanījis riska departaments un ko viņi man teica. Tas viņu vispār neskar. Uz manu atbildi, ka es neapspriedīšu ar viņu lietas, lietas, kas nav viņas darīšana, un atgādināju, ka sarunas tēma ir par viņas nekompetenci, viņa turpināja ignorēt manu jautājumu par vadītāja kontaktinformāciju.
Tikai tad, kad es paaugstināju balsi un vairākas reizes atkārtoju, ka neplānoju ar viņu apspriest jautājumus, kas viņu neskar, man izdevās saņemt direktora vārdu un uzvārdu.

Vēl filiālē natālija izteicās: “kāds varbūt sūta jums naudu terorisma finansēšanai vai naudas atmazgāšanai. ” es uzskatu, ka šāda frāze sarunā ar klientu ir pilnīgi nepieņemama. Ir milzīga atšķirība starp viņas izteikumiem un korektu skaidrojumu par papildu pārbaudes nepieciešamību.

Es pieprasu konfliktu izvērtēt un disciplināri izskaidrot natālijai, ka viņas personīgie uzskati, pieņēmumi un piezīmes ir jātur ārpus darba, un tie nedrīkst ietekmēt profesionālu attieksmi pret klientu.

28.12.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes