www.sudzibas.lv E-Lats Bloķēts IMEI

AtrisinātaSIA «E-Lats» - Bloķēts IMEI

Pārdeva telefonu, pie pārdošanas neinformēja, ka telefons ir ar apgrūtinājumiem un uzņēmās atbildību IMEI bloķēšanas gadījumā. Pēc vairāk kā gadu lietošanas tiek nobloķēts IMEI.

Sazinoties ar viņiem viņi atsakās risināt problēmu atrunājoties ka telefons ir lietots vairāk kā gadu. Pēc tam, kad es viņu rupji nolamāju (tas ir ļoti pamatoti nosaucu par kuci) un atgādināju ka, pērkot es netiku informēts par apgrūtinājumiem šķiet ka sāk kaut ko darīt - vismaz izlikties ka dara.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Jānis Adijāns 19.04.2017

Problēma atrisināta: iesaistot E-lats head office un nosūtot oficiālu iesniegumu viņi pieņēma vienpusēju lēmumu atpirkt atpakaļ telefonu par summu, kas tika iztērēta pērkot.

Rezumē - viņu centrālajā birojā ir redzama atbildības sajūta un vēlēšanās risināt problēmas savukārt filiāļu darbinieku kompetences mēdz pieklibot.

Komentāri (6)

veesaa007 01.04.2017

Neandertālietis, kurš domā, ka ar rupju lamāšanos var ko panākt. Un ko nozīmē- "pamatoti nosaucu par kuci"- tajā iestādē strādā sieviešu kārtas suns? Bet tas ir apbrīnojami, ka suns no sētas sarga ir kāpis pa karjeras kāpnēm un kļuvis par pārdevēju. Visu cieņu. Sunim.

J Jānis Adijāns 03.04.2017

šoreiz ar rupju lamāšanos kaut kas sāk kustēties tomēr šobrīd šamie man piedāvāja nomainīt IMEI kam es uzreiz pateicu ka nepiekrītu

"tas ir ļoti pamatoti nosaucu par kuci" - nebrīnies, ja kāds tevi ļoti pamatoti nosauks par urinētāju.

J Jānis Adijāns 03.04.2017

vari saukt tūlīt. Visi urinē.

Urinētājs!

S Slepenais novērotājs 21.04.2017

Ehh, šī "pārdevējs sliktais - menedžeris labais" mentalitāte. Parastam pārdevējam ir visai ierobežots pienākumu, bet vēl ierobežotāks, ir iespēju diapozons. Vadība reti kad atbalsta vai interesējas par maznozīmīgiem konfliktjautājumiem, bet pieslēdzas tikai tad, kad vairs nav variantu un klients ne pa kam nav nomierināms ar "diemžēl, bet mēs piedāvājam tikai gada garantiju" vai "mēs neuzņemamies atbildību par.." un tamlīdzīgām apklusināšanas metodēm. Vadībai parasti ir visai vienaldzīga attieksme pret neaudzinātiem tēviņiem (klientiem). Sula taču tiek spiesta no pārdevēja, pareizi? Un tad, kad variantu vairāk nav, uzrodas varonis "menedžeris", kurš pēkšņi ierodas un glābj klientu no nekompetentā pārdevēja puses. Tikai žēl, ka nepieklājīgais tēviņš nav spējīgs aizdomāties līdz tam, ka jebkurš pārdevējs rīkojas pēc vadītāja norādījumiem.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes