E. Gulbja laboratorija - Slikts serviss
Paldies par jūsu darbinieces no 4 kabineta "ļoti efektīvu attieksmi" pret jūsu pastāvīgiem klientiem!
Pēc pl. 10.00 es ar saviem nepilngadīgiem mazbērniem ierados jūsu laboratorijā un paņēmu kārtas numurus, 226;227. Kad kārtas numurs bija 222 man piezvanīja uz mob. Telefonu un kamēr es atbildēju uz zvanu tas nebija ilgi minūtes 3-4, kārtas numuri nomainījās uz 228,229. Kad jauneklis ar kārtas numuru 228 izgāja no 4 kabineta es iegāju paskaidroju situāciju un palūdzu lai mūs pieņem
uz ko saņēmu atbildi kā tās ir jūsu problēmas paņemiet jaunus numurus un gaidiet. !
Starp citu rindā nogaidījām 1,5 stundas. Varbūt tāda attieksme ir normāla? Es gan neuzskatu jo palasot kā jūs sevi pozicionējat rodas jautājumi...
Veicot laboratorijas pakalpojumus, darbinieki:
ar cieņu un respektu izturas pret tiem, kam sniedz pakalpojumus,
atzīst un respektē visu darbinieku vērtību un ieguldījumu,
izprot, ka laboratorijas pastāvēšanas iemesls ir pacienti un klienti, un atbilstoši tos novērtē. Šo izpratni pierāda personāla pretimnākšana, koncentrēšanās uz kvalitāti un augstākā līmeņa servisa nodrošināšana, kas balstīta uz pacientu un klientu vajadzībām.
Komentāri (6)
Pati vainīga esi.
Ja es tik ilgi sēdētu rindā, neatrautu skatu no numuriņu tablo. Telefonu noklusinātu, lai netraucē, tomēr prioritātes ir prioritātes. Ja runāt pa telefonu ir tava prioritāte..
Jāsaka gan no laboratorijas puses šis nebija paraugserviss.
Es ļoti apšaubu, ka "pati vainīga" ir vārdi, ko darbinieks izmantotu. Visdrīzāk darbinieks, normāls cilvēks esot pateica, piedodiet, bet Jums ir atkārtoti jāpaņem kārtas nummuriņš.
Neko nepatiesu jau arī nepateica, ja pateica, "pati vainīga", jo tā arī bija. Darbiniekiem nav uz ceļiem pakaļ jālien katram, kas sagrabinājis naudu pakalpojumam.
Sūdzības iesniedzēja nez arī veikalā aiziet no rindas pēc maizes un pēc tam cenšās tikt pirmā pie kases, kad citi cilvēki atnākuši?
Esmu strādājis klientu apkalpošanā jau gadus 9. Ļoti skeptisks esmu uz sūdzību rakstītājiem. Tie, kuriem tiešām ir kaut kas izdarīts ne tā un vaina ir darbiniekā, dodas pie vadības un visu atrisina. Es, kā vadītājs, pats esmu saskāries ar gadījumiem, kad klients uzraksta vēstuli uzņēmuma, sakot, ka darbinieks ir kliedzis, apsaukājis, izturējies ar necieņu utt., bet nezina, ka tur pat blakus stāvēju un darbinieks mierīgi un pareizi visu darīja, bet klients bija tas, kas kliedza un lamājās.
Pati vainīga! U n ko nozīmē "Patstāvīga kliente"? Ejat nodod analīzes 3 reizes nedēļā?
Man šķiet lai būtu patstāvīgam klientam nav obligāti jānodod analīzes 3 r/nedēļā.!
Šis ir šaubīgs portāls, kura vadība iatrodas Baltkkrievijā. Un šeit sūdzās šaubigas personas, kuras vada emocijas nevis saprāts.