dvieļu žāvētājiem - depo bistami iepirkties
Atsauksme par dvieļu žāvētājiem no Depo
Šogad veikalā DEPO Kārļa Ulmaņa gatvē iegādājos dvieļu žāvētāju Latvijas firmas Q-stas ražojumu. Pēc divām nedēļām uzstādītais žāvētājs sāka tecēt pa visām rūpnīcā metinātajām šuvēm. Kad nosūtīju vēstuli uz veikalu Depo ar lūgumu samainīt bojāto preci, veikala advokāts atsūtīja atbildi, ” ka pamatojoties uz preces lietošanas instrukciju, es esot nepareizi lietojusi un tādēļ preci nemainīs”.
Kad es aizgāju uz veikalu un palūdzu preces lietošanas instrukciju – man tika iedota citas firmas dvieļu žāvētāja instrukcija bez paraksta un zīmoga, kas tādēļ nevar tikt uzskaitīti par derīgiem un pilnībā neatbilda advokāta vēstulē rakstītajam, es par to gribēju rakstīt otru sūdzību – darbiniece Irina Pervene pasauca veikala apsargu, lai tas man instrukciju atņemtu.
Padomājiet par to vai šo iekārtu vispār ir vērts iegādāties un par apkalpošanu šajā veikalā.
Komentāri (2)
Varu Jums ieteikt griesties Patērētāju Tiesību Aizsardzības Centrā ar sūdzību. Bet pirms tam Jums vajadzēt veikalam Depo šim pašam advokātam vai vadībai nosūtīt ierakstītu vēstuli( kur ir minēts, ko Jūs vēlaties apmainīt preci ( ja viņi piedāvā salabot zāvētāju viņiem ir jāsamazina tas cena!), vai atgriest naudu, lai viņi risina šo jautājumu un sniedz atbildi, pretējā gadījumā Jūs griežaties PTAC ar sūdzību( iesniegumam jābūt 2 eksempļāros, lai 1 paliek pie Jums). Atbilde viņiem ir jāsniedz no 5-7 darba dienu laikā, ja viņi ignorē jāgriežas ar visiem papīriem un čekiem pie Patērētājiem. Kad zvans, vai vēstule jau nāks no Patērētājiem pie Depo, tad viņi ātri sarosīsies!
Man pašai bija pieredze ar stūra dīvānu, kad griezos veikalā, veikals mani sūtīja pie ražotāja un ražotājs sūtīja pie veikala. Vārdu sakot sūtīja...Protam uzreiz griezos PTAC un tad sekoja no veikala momentāla atbilde un viss tika atrisināts.
Lai veicas :)
Nu Depo jums neko nemainis, tas notiek labi, ja 1 gadijuma no desmit, sho bodiiti paziistu ljoti labi, pat paaraak labi...Un tas PTAC tur neko nemainis...