Duškabīne Duschy - Duschy
Iegādājos duškabīni Duschy. Salikšanas instrukcija ar 25 zīmējumiem - ļoti detalizēta. Izdarījām visu kā paredzēts. Pašas duškabīnes kvalitāte puslīdz OK - dabūjām paši izurbt vienu caurumu un vienai skrūvei atjaunot vītni, citādi bija OK. Izrādījās, ka no rūpnīcas ir bojāts ūdens pārslēgšanas vārsts. Pārstāvniecība atsūtīja meistaru, kurš to ātri nomainīja, tiktāl viss labi. Apjautājos meistaram, kā viņš saprot vienu no blīvēšanas pamācībām, jo man tā likās mazliet diskutabla. Par lielu brīnumu meistars atbildēja, ka šīs duškabīnes viš VISPĀR NEBLĪVĒJOT KĀ NORĀDĪTS. Izstāstīja, kā dara viņš un es nākamajā dienā akurāti noblīvēju viņa norādītās vietas... pēc kā pa duškabīnes priekšpusi sāka pilēt ārā ūdens. (Priekšpusi nav paredzēts blīvēt). Zvanīju meistaram, jautāju, kā lai rīkojās. Noklausījos stundu garu lekciju par to, ka poasaulē vispār ir 2 labas duškabīnes..., ka ja noblīvēšu nepareizā vietā, tad viss kļūšot vēl sliktāk un nākšoties visu jaukt ārā un sākt no sākuma. Aizsūtu uz e-pastu pamācības attiecīgo bildi un ar to iestājās klusums...Aizrakstīju uz pārstāvniecību šo pašu jautājumu. Marina Kačerauskiene atbildēja ar tādām gramatiskām kļūdām, ka saprast rakstīto nespēju, turklāt atbilde nebija par uzdoto jautājumu. Uz tālākiem maniem jautājumiem vairs neviens neatbild. Uz savu risku noblīvēju, kā uzskatīju par pareizu un problēmu atrisināju.Kopsummā duškabīne ir puslīdz kvalitatīva, ja vien būtu pareiza salikšanas instrukcija. Ja ir vēlme pašam pamocīties, tad var pirkt.
Komentāri (1)
Duschy Marketing
Nopirkām duškabīni taisni no Duschy. Atveda, parakstījām PNA - iepakojums +- izskatījās OK. Kad sākām noņemt iepakojumu izrādījās, ka sienas ir salauztas. Piezvanījām. Atbrauca pārdevēja pārstāvji. Sākumā mēgināja iestāstīt ka saienas salūzām mēs, kaut duškabīne stāvēja tajā pašā vietā garāžā, kur to nolika viņu kurjers, un iepakojums bija tikai daļēji noņemts. Pēc ekspertīzes un pārrunām beidzot viņi piekrita samainīt sienas. Samainīt neizdevās, jo šis modelis vairāk nebija pieejams un kad gaidīt pievedumu firmas pārstāve Marina Kačerauskiene (ar ko mēs komunicējām visu šo laiku) nezināja. Piedāvāja mums citu modeli - it kā labāku. Mēs piekritām - ko lai dara? Atveda jaunu. Meistars sāka montēt - izrādījās, ka kurjers neatveda bīdāmās durvis. Zvanam Marinai. Marina palūdza atsūtīt foftogrāfijas un gala rezultātā pateica, ka mēs esam problemātiski klienti, un ka ir pienācis laiks anulēt pirkumu. Protams, ka tas nebija variants - ir patērēta nauda par santehniķa vizītiem un mūsu laiks! Beidzot atveda durvis. Samontējām kabīni. Sākām lietot un izrādījās, ka viens no temperatūras regulētājiem nestrādā. Atgriezties pie viņiem un atkal izklausīt, cik nejauki pircēji mēs esam negribējām un nolēmām iztikt ar ūdens temperatūras tumbleri. Bet pirms garantijas termiņa izbeigšanas salūza arī tumbleris (kaut šo kabīni nelietojam bieži, jo mājā ir vēl 2 vannas, kuras lietojam daudz biežāk)! Sazinājāmies ar Duschy marketing,pēc viņu prasībām nosūtījām duškabīnes fotogrāfijas un garantijas dokumentus. Atbilde no Duschy - klusums. Vispār nekā. Neatzvana, uz e-pastu neatbild.
Secinājumi pēc piedzīvotā:
- Duschy produkcijas kvalitāte 4 no 10;
- Komunikācija pārdošanas stādijā 8 no 10;
- Garantijas serviss 3 no 10;
- Komunikācija pēc pārdošanas 4 no 10.
Padomājiet, vai tiešām ir vērts saistīties ar neprofesionāļiem - zaudēt naudu, laiku un nervus un gala rezultātā dabūt nekvalitatīvu produktu, kas ik pa laikam prasa papildus līdzekļu ieguldījumus.
Veiksmīgus pirkumus.