www.sudzibas.lv Dubultu Poliklīnika Sūdzība par ārsta palīdzes-aizvietojošās māsiņas Ludmilas rīcību

Dubultu poliklīnika - Sūdzība par ārsta palīdzes-aizvietojošās māsiņas Ludmilas rīcību

Sūdzība par ārsta palīdzes- aizvietojošās māsiņas Ludmilas rīcību

Es vēršos pie Jums ar sūdzību par ārsta palīdzes Ludmilas uzvedību un rīcību, kas manā skatījumā ir pilnīgi neadekvāta un klaji neprofesionāla.

Situācijas apraksts:
Pirmā situācija:
Zvanīju savai ģimenes ārstei sakarā ar to, ka manam bērnam bija veikta operācija un, saskaņā ar ārstu ieteikumiem, pēcoperācijas komplikāciju gadījumā bija nepieciešama ģimenes ārsta uzraudzība.
Pirmās dienas pēc operācijas viss bija kārtībā, tāpēc nesazinājos uzreiz. Kad parādījās nelieli sarežģījumi, kas prasīja ģimenes ārsta uzraudzību, piezvanīju ģimenes ārsta aizvietotājai. Palīdze Ludmila kliedza uz mani agresīvā tonī, uzbrūkot ar jautājumu, kāpēc es neesmu zvanījusi agrāk, un apvainoja mani, sakot, ka zvanu tikai tāpēc, ka mana ģimenes ārste ir atvaļinājumā.
Man nācās būt īpaši uzstājīgai, lai beidzot saņemtu nepieciešamo pakalpojumu manam bērnam.
Aizvietojošā ārste bija pieklājīga un profesionāla, tomēr, lai līdz viņai tiktu, man nācās izturēt pilnīgi nepieņemamu attieksmi no Ludmilas puses. Ņemot vērā, ka bērna operācija jau ir emocionāli un fiziski smags brīdis, šāds medicīniskā personāla rīcības modelis ir pilnībā neattaisnojams un neprofesionāls.

Otrā situācija:
Vēlāk, zvanot, lai uzzinātu par gripas vakcīnu bērniem, atkal saņēmu agresīvu atbildi no tās pašas palīdzes Ludmilas. Viņa kliedza uz mani, ka viņa “nav nekāda potešanas kabineta darbiniece” un rupji izturējās, sakot, ka man jāvēršas citur, lai saņemtu informāciju par vakcināciju. Tikai pēc atkārtotas uzstājības man tika paziņots, ka jāvēršas reģistratūrā, kur vēlāk man atbildēja, ka ir problēmas ar darbiniekiem un lai es zvanu nākamnedēļ.
Es un mani bērni esam pakļauti nevajadzīgam stresam šīs darbinieces neprofesionālās un nepieņemamās uzvedības dēļ. Tā ir ne tikai nepieklājīga attieksme, bet arī tieša pacientu vajadzību ignorēšana un veselības aprūpes standartu pārkāpums. Turklāt es neesmu vienīgā, pret kuru Ludmila izturas šādi.
Tā kā daudzi pacienti var nebūt tik uzstājīgi kā es, ir iespējams, ka citi ir cietuši no šīs darbinieces bezdarbības un nevēlēšanās palīdzēt.

Ņemot vērā iepriekš minēto, es pieprasu veikt izmeklēšanu par Ludmilas rīcību attiecība ne tikai uz viņas tiešā pakļautība esošiem ģimenes ārstiem, bet to kà viņa uzvedas, kad ir aizvietojošà palīdze slimības gadījuma, kā arī uzlabot klientu apkalpošanas standartus ģimenes ārsta praksēs. Turklāt, ja šī darbiniece turpinās sniegt pakalpojumus, ir jānodrošina, ka viņas izturēšanās pret pacientiem ir adekvāta un profesionāla, lai novērstu šādas situācijas nākotnē.

22.10.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes