www.sudzibas.lv Drogas Slikts servisa

Drogas - Slikts servisa

Šodien, 20 minūtes pirms veikala aizvēršanas, iegāju veikalā lai nopirktu sev matu balinātāju. Apvaicājos pārdevējai, kuru labāk man paņemt. Konsultante ieteica balinātāju, jautāju, vai kastītē būs viss vajadzīgais, jo reizēm nav iekļauts peroksīds. Viņa man teica lai neuztraucos, ka viss tur būs iekšā. Pārjautāju vēlreiz, vai tiešām. Konsultante visu laiku atbildēja man apstiprinoši. Tagad esot mājās, es redzu, ka tieši peroksīds nav iekļauts un jāpērk atsevišķi. Varbūt varētu konsultantēm pateikt, ka ja viņas nepārzin produktu, lai nedod maldinošu informāciju par to.

07.04.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

G

Komentāri (5)

S sannas 07.04.2023

Nekad mūžā nevienā veikalā neesmu neko jautājusi pārdevējai . Tev pašai acu, roku nav?

R RXX 07.04.2023

Paņemam rokās izstrādājumu. Pagriežam otrādi. Atveram acis un izlasam, kas rakstīts uz etiķetes. Tad ejam uz kasi.

M ManVissLabi 07.04.2023

Cik Drogās ir preču? Nu, teiksim 3000? Iemācieties nu visu info par 3000 precēm. Kas sastāvā, kas iepakojumā, derīguma termiņus, etc.

AS Drogas 11.04.2023

Paldies, ka informējāt mūs!

Sazināsimies ar Jums personīgi.

S Sandy890 10.09.2024

Es jums atklāšu noslēpumu kā bijusī konsultante, pārdevējas nevar fiziski pārzināt par visām precēm, kā arī konsultantes nevar apsmērēties ar visiem krēmiem, matu lakām utt, lai ieteiktu kurš labāks vai kurš sliktāks. Protams klientam ir arī pašam jālasa kas uzrakstīts uz iepakojuma, tomēr šajā situācijā ir arī pārdevējas vaina, ka viņa nepārbaudīja informāciju.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes