Drogas - Konsultanti - narkomāni Satekles ielas 2b (Origo) veikalā, internetveikalu pasūtījumu pazušana
Veicu pasūtījumu Drogas internetveikalā ar saņemšanu Drogas veikalā Satekles ielā 2b (Origo), pasūtījuma saņemšanas datums tika pagarināts līdz 10.04.2025., jo nebiju Rīgā. Nedaudz vēlāk veicu vēl vienu pasūtījumu (no Multilukss internetveikala) ar saņemšanu arīdzan konkrētajā Drogas veikalā.
Paļaujoties uz to, ka pirmā sūtījuma pagarinātais saņemšanas datums ir korekts, devos abus sūtījumus saņemt 15.03.2025. Plkst. 8:10 konkrētais Drogas veikals joprojām bija ciet, neskatoties uz darba laika sākumu plkst. 8:00. Pēc plkst. 8:10 veikalu atvēra konsultants, kurš mani arīdzan apkalpoja. Informēju viņu, ka man jāsaņem sūtījumi, uz ko konsultants reaģēja ar staigāšanu turpu-šurpu gar kasēm un telefona spaidīšanu, kā arī skaļi pats sev teica "Trauksme", manu klātbūtni absolūti ignorējot. Pēc brīža man tika pateikts parādīt saņemtās īsziņas - pēc kā konsultants turpināja spaidīt telefonu un neko neteikt.
Biju neizpratnē, jo jau gadiem ilgi regulāri pasūtu preces uz Drogas veikaliem un pats pirmais, ko jebkurš konsultants man vienmēr jautā, ir - uz kāda vārda noformēts sūtījums. Uzzinot saņēmēja vārdu, konsultanti dodas pakaļ sūtījumu pakām un pēc paku atrašanas jautā PIN kodus (sūtījumu numuri redzami uz pakām). Līdz ar to nesapratu, ko šis konsultants telefonā dara - jautāju, vai viņš ievada sūtījumu PIN kodus, uz ko man tika atbildēts, ka viņš ievada sistēmā sūtījumu numurus. Jautāju, vai man netiks izsniegtas sūtījumu pakas. Konsultants turpināja teikt, ka viņam jāievada sūtījumu numuri, pēc kā atrāvās no telefona, pakāpās atpakaļ un sāka uz mani tupi blenzt, neko nesakot. Nesapratu, kas notiek. Izsecināju, ka ar konsultantu kaut kas nav kārtībā - sarkanas acis, kuras knapi veras vaļā, tramīga ķermeņa valoda un neadekvāta uzvedība, kura norāda vai nu uz psihiskiem traucējumiem vai narkotiku intoksikāciju, kā arī absolūtu negulēšanu iepriekšējā naktī no piektdienas uz sestdienu. Sāku pētīt konsultanta vārda kartiņu - kartiņu aizklāja jaka, tāpēc redzēju tikai vārda beigas "dris" (iespējams, Andris vai Modris, matu sakārtojums zirgastē).
Pēc PIN kodu ievades konsultants devās pakaļ sūtījumiem un atpakaļ atnāca tikai ar vienu sūtījuma paku. Teicu, ka jābūt diviem sūtījumiem - viņš saka, ka viņam esot tikai viens. Saku, lai meklē otru sūtījumu - viņš neko nezinot un nemeklēšot. Konsultants regulāri žāvājās, berzēja acis, nopūtās, grozījās apkārt gar kasēm ar telefonu rokās un runāja lecīgā, aizkaitinātā tonī. Bija redzams, ka visas veiktās darbības tiek darītas ar absolūtu riebumu pret savu darbu un mani kā klienti tā, it kā viņam pie deniņiem kāds tur pistoli un liek strādāt pret viņa gribu.
Tikai ap plkst. 8:15 pie kasēm parādījās arī citas Drogas konsultantes. Kad uzstāju, ka jābūt diviem sūtījumiem, mani apkalpojošais konsultants jautāja kolēģēm "Jāzvana vadībai?" un tad laiski atlaidās ar muguru pret skapjiem pretī kasēm, maksimāli negribīgi piezvanīja kādam kolēģim un jautāja, ko viņam darīt. Teicu, ka otram sūtījumam pagarināts saņemšanas datums, uzrādīju e-pastu ar datumu 10.04.2025. - konsultants manis teikto garlaikotā balsī atkārtoja pa telefonu. Pēc konsultanta vārdiem, veikalam esot pienākusi informācija, ka trūkstošā sūtījuma saņemšanas datums pagarināts līdz nezināma mēneša 10.datumam, tāpēc sūtījums atdots atpakaļ kurjeram.
Jau otro reizi ir situācija, ka uz konkrēto saņemšanas punktu pasūtu divus sūtījumus (vienu agrāk, otru vēlāk) un Drogas konsultanti, saņemot no kurjera manu otro sūtījumu, automātiski kurjerdienestam atdod atpakaļ manu pirmo sūtījumu, kuru es vēl neesmu izņēmusi - un, kad es ierodos sūtījumus saņemt, uz vietas esošais Drogas konsultants vainu par trūkstošo sūtījumu noveļ uz Venipak kurjer dienestu, kā arī liek man pašai zvanīt kurjerdienestam - tā vietā, lai uzņemtos atbildību par savu kļūdu un to arīdzan labotu. Ne jau nu kurjers pats aizlien aiz veikala letes un patvaļīgi izvēlas, kurus sūtījumus no veikala vest prom.
Tāpat jau vismaz ceturto reizi šajā veikalā atkārtojas situācija ar to, ka sūtījuma paka nekur nav atrodama - un visas reizes konsultantiem uz manis teikto, ka jābūt vēl vienam sūtījumam, ir reakcija iz sērijas "Nav! Nevaru neko izdarīt!", vienkārši turpinot tupi stāvēt pie kases - tā vietā, lai aizietu un paskatītos, vai tiešām nav vēl viens sūtījums uz mana vārda. Divās no šīm četrām reizēm sūtījumu pakas pēc brīža tomēr atrastas turpat pie kasēm - tikai tāpēc, ka dusmīgi turpināju kādas 3 reizes uzstāt, ka jābūt vēl vienam sūtījumam. Vienā no šīm reizēm mani apkalpoja konsultante ar manāmu kustību invaliditāti un tumši dzelteniem zobiem, līdz ar to vismaz divi konsultanti šajā veikalā izskatās kā no ielas savākti narkomāni.
Pretīga pieredze, nekad uz šo veikalu neko vairs nepasūtīšu un klātienē tajā arī vairs neiepirkšos. Lai jums dzīvē visa karma, kuru paši esat nopelnījuši.
Komentāri (2)
Paldies, ka informējāt mūs!
Mēs atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Noteikti risināsim šo situāciju un sazināsimies ar Jums personīgi.
Labdien! Vēlos atstāt komentāru par visu, ko tikko izlasīju.
Pirmkārt, katru dienu plkst. 8:00, ejot uz darbu, Drogas veikalā Satekles 2B vienmēr ir atvērts.
Otrkārt, jums nav tiesību aizskart Drogas darbiniekus – tas ir, maigi izsakoties, nekorekti. Neviens taču neatļāvās būt rupjš pret jums. Jūs uzvedaties nepieklājīgi.
Un, treškārt, Drogas konsultanti nav saistīti ar pakomātiem un kurjeriem. Viņi neatbild par jūsu sūtījumu piegādi – ar to nodarbojas tikai kurjeru dienesti. Viņu uzdevums ir tikai pieņemt sūtījumu, un ar to viņu loma beidzas.