Dresstoimpressriga_casual Jūlija Bažanova - Krāpšana
Jūlija Bažanova- biznesmene ar pieredzi zem nosaukuma dresstoimpressriga_casual (instagramā) tirgo it kā jaunas drēbes , diemžēl lasot iepriekšējās sūdzības, viss sakrīt arī ar manu pieredzi. 25.06 pasūtīju 2 kleitas un 1 kostīmu, protams uzreiz apmaksa jāveic pilnā apmērā +omniva, okey,un 2 nedēļas apmēram solīja piegādi,samaksāju 249,99! Gaidīju, gaidīju un 15.07 izlēmu uzjautāt kā izskatās ar pasūtījumu, uz ko saņēmu atbildi,ka pirmā kleita būs jau šonedēļ jūlija vidus ietvaros, bet vienu viņa jau izsūtīs, lai es varētu uzvilkt. 24.07 neesmu NEKO saņēmusi, beigās vienu kleitu saņēmu tikai 27.07,viss smuki iepakots,kastītē, kleita var redzēt jauna,ar birkām utt. uzreiz jautāju, kad gaidīt pārējo?! Jūlija atbildēja, ka nedēļas laikā! 07.08 rakstu, ka jau kopš pēdējā brīža pagājusi pus otra nedēļa, un pieprasīju audas atgriešanu par pārējām divām nesaņemtajām precēm, un uzreiz vakarā 07.08 saņēmu ziņu, ka Jūlija Bažanova saņēmusi savu paku, un nākamajā dienā būs nosūtīšana... 12.08 konstatēju, ka nekas nav izsūtīts, un omnivā NAV noformēts sūtījums uz manu numuru, vakarā saņēmu no viņas ziņu, ka paka ir nosūtīta un tuvākajās dienās pakai jābūt! tā tas diemžēl nav, jo Omniva man galvoija, ka pat uz līdzīgu numuru nav noformēts nekas! 13.08 prasu ko noskaidroja, un Jūlija saka, ka bija kļūda numurā,un ka paciņa būs pie manis nākamajā dienā! 14.08 vakarā nekā nav, no viņas klusums, rakstu 15.08 ka arī šodien nekā nav, viņa saka , ka kaut kas nav labi, jau pieprasu, lai atsūta izsekošanas kodu, kura protams viņai nebija, un ka gaidu pēdējo dienu, atpakaļ gaidot naudas atgriešanu! un 16.08 nu tad beidzot saņemu "paciņu", bet vārds paciņa ļoti atšķirās ar iepriekš izsūtīto sūtījumu, vecā pus saplīsušā dāvanu maisiņā iebāzts kostīms ar birku, var redzēt, ka jauns, bet izmērs vispār neatbilda, tam ko mēs saskaņojām pēc mēriem sarakstē iegādes brīdi, ko ļoti uzspieda, un izrādīja interesi, lai maksimāli tuvu būtu vajadzīgajam, savukārt otra kleita, samīcīta pa virsu, bez jebkāda iepakojuma, MAZGĀTA UN ŽĀVĒTA veļas žāvētājā, jo izņemot no maisiņa kleitu, veļas pūka(puteklis) lidoja, un bez jebkādām birkām, iepakojuma plēves! un pavisam cita kleita! var redzēt, ka kleita nav jauna,un ir lietota! kad uzreiz Jūlijai par to paziņoju, un pieprasu naudu atpakaļ, viņa man lūdz atgriezt kleitas un tad nedēļas laikā atgriezīs man naudu, protams saprotu, ka nekādas garantijas man nav, un pieprasu satikties dzīvē, es atgriežu to visu briesmīgo pārpratumu un viņa man atgreiztu naudu,prtoams, ka līdz šim neesmu neko saņēmusi, blokā esmu whatsapp, nav viņa Latvijā, būs tikai pēc laika, un tad varēsim satikties, nu jau ir 03.09, un nekā!
Komentāri (4)
Kur prāts Instagramā pirkt lupatas :D
Labrīt, kurā laikmetā dzīvojat?! 🤦🏽♀️🤦🏽♀️
Nu tad arī prasiet Instagram, lai atgriež Jums naudu. "Kurā laikmetā dzīvojam?" Jūs, naivo un uzticīgo muļķu laikmetā. Pat izlasot sūdzības, Jūs cerējāt, ka Jums jau tā nebūs, tos citus piekrāpa, bet Jūs jau īpaša...
Sakiet saviem mīļajiem, kuri nav advencēti ar šo visu neiepirkties telegram, facebook, instagram utml. Paliks bez preces un naudas. Ietaupiet rūpes un labāk brauciet pakaļ precei.