AtrisinātaSIA Draivs - Krāpšana, slikts priekšnieks
Labdien tauta, vobšem serviss man sākumā likās sakarīgs, forši visu uztaisīja nebiju nožēlojis ka atbrauca, nebij naudu dot žēl par padarīto... Pēc kāda laika nācās vēl 2 reizes iebraukt, bet nu jau bija cits priekšnieks abas reizes, neapmierināts aizgāju prom, abas reizes prom no viņa. Nezinu laikam Sandis sauc ar kepku un brillēm... Vobšem pie viņa netaisnīgi (vārdu godīgums, varat izņemt no www lapas), otrkārt pa dārgi, treškārt (naudu liek kabatā, tas arī ir saistīts ar otro). Situācija bija tāda, ka tip atbraucu pakaļ savam auto, kurš nemaz nebij salabots, un vēl pateica auto ir salabots, cik uzmetīsiet pa virsu? Es neklusēju samaksāju, cik pirms tam prasīja ielika kabatā un gāja pie mana autiņa, es pajautāju čeks vai pavadzīme nebūs? Uz ko viņam ar abižotu seju nācās naudu ielikt kasē manā priekšā! Vot tā tās dēlas bīdās.... Ja braukt uz to servisu tikai, cita priekšnieka maiņā!!!
Tātad Aivars otrs priekšnieks sazvanijās un atbrauks draiva darbinieki pakaļ mašīnai un izlabos to, kas netika izdarīts. Liels paldies viņam par šādu attieksmi. Sūdzība atrisināta!
Komentāri (4)
Paldies ka norādīju uz nepilnībām autoservisa darbībā, noteikti no šī gadījuma mācīsimies un pieliksim visas pūles, lai šādas situācijas vairs neatkārtotos.
Piedod, negrib dzest ara sito sudzibu, neskatoties uz to, ka loti forsi noreagejat, atbraucat savacat autinju, un vel atvedat, tiesam liels paldies par to! Bet dzest ara vini negrib... Bet nu slotinas, vel bija kustejusas pec tam :(
Tātad nespēsim šoreiz palīdzēt Tev, elektrība nav mūsu stiprā puse. Taču šī problēma ar slotiņām ir pēdējā laikā aktualizējusies, vairākiem auto tā notiek un cēloņi nav zināmi.Mēģināsim noskaidrot cēloņus, ja ko uzzināsim- noteikti ar tevi sazināsimies.
Ĺoti labs servis! Bet vienmēr atradísies kàdam kas kautkas nepatīk
Varbut trāpiji neiztaja brīdī un laikā.