AtrisinātaDraivs SIA - Neprot salabot vienkāršas lietas
Tātad situācija sekojoša - Veca Mazda (626 99g.) ar divnieku tehniskajā apskatē par Priekšējo, labo, apakšējo balsta šarnīru. Ok, izklausās vienkārši - Šarnīrs 15 Eur, pie viņiem darbs 30 Eur, 2 stundas un gatavs? Nē!
Kad ņēmu mašīnu, priecādamies, ka Tehniskā apskate tiks izieta jautāju *Mehāniķa vārds*, vai apskate tiks izieta, teica, ka jā.
Aizbraucu uz TA, šeku reku šarnīrs vairs nestāv vietā, uzmetinājuma vietas pušu, šarnīrs beigts (izkausēts vai ? ), 15 Eur atkārtotajā tehniskajā apskatē samaksāti vējā.
Braucu uzreiz atpakaļ, tagad pēkšņi sākas - Bija jāmaina "Stupica", šarnīrs slikts, plaukts beigts untml. Bija dzirdami "Atstājiet mašīnu, salabosim" un "Mēs panāksim pretim ar darba izmaksām " (respektīvi 30 Eur), bet jaunu stupicu būs jāpērk jums, šarnīrs būs jāpērk jums, mašīna veca, tā gadās, mēs nezinājām untml atrunas.
Sazvanījos ar PTAC un tavsserviss.lv, abi kantori teica to pašu (čeks man bija), ka pareizi būtu pēc patērētāju tiesību likuma, ka viņiem nāktos kompensēt arī TA izmaksas, šarnīru un darba izmaksas un principā likvidēt viņu nelikvidēto divnieku par ko es samaksāju naudu.
Labi štrunts, Tad nu ņēmu mašīnu, braucu aizņemties pusautomātisko metināšanas aparātu, nopirku jaunu šarnīru, iegāju YouTubē un sāku studēt, īsāk sakot pats salaboju, naktī pa kādām 4 stundām garažā, un izgāju tehnisko apskati. ( Tas bija vienīgais vērtējums ar 2 )
Laigan jāmin, ka 30 Eur par darba izmaksām man atdeva, bet 3 darba dienu rītus esmu pazaudējis un tehniskās apskates izmaksas un vēlviena šarnīra izmaksas jau samaksātas.
Es pieminēšu, ka nevainoju servisa mehāniķi, jo visi esam cilvēki, kas kļūdamies, mēs esam cilvēki, bet stāsts ir par to, ka serviss kā tāds neuzņemas atbildību par padarīto, vai šajā gadījumā nepadarīto darbu un neuztver nopietni līdzcilvēku personīgo laiku un nervus vai naudu.
Jāmin, ka arī iepriekšējā apmeklēšanas reize šajā iestādē nelikās visai patīkama, jo nu noskrūvēt riepas, uzbortēt jaunu gumiju, nobalansēt, uzskrūvēt atpakaļ nu nekādīgi nevar aizņemt 2.5 stundas.
Es iesaku visiem pēc iespējas, ja pēcpuse nedeg, tad izvairīties no šīs iestādes, ir labāki varianti, bet ja nu tomēr, tad prasiet čekus, jo savādāk tos neviens jums nedos un jūs esat patērētājs ar savām tiesībām.
Kas attiecas uz cilvēku, kas veica pašu darbu uz manas mašīnas, tad nu nevēlos nomelnot, bet kā uzlabot sevi bez kritikas? - šarnīru uzmetinājuma vietas bija vājas, nekvalitatīvas un jāveic noņemot visu šķērssviru jeb tautā saucamo "plauktu", nevis tikai no apakšas plauktam esot uz mašīnas.
Ar šo sūdzību neko panākt nesanāks, jo šaubos, vai kāds kompensēs man vēl 30 Eur par TA un papildus šarnīru, bet mana pieredze publiskajā vidē tika iesniegta. Jauku dienu. :)
(bildes ar nekvalitatīvajām uzmetinājuma vietām ir pieejamas un čeks joprojām ir, ja nu kādu interesē)
Paldies, ja izlasījāt līdz galam! :)
P.S. Ja nu tomēr Draivs lasa tad - Publiskais PR un attieksme, solījumi pret cilvēku jums tiešām ir labs, bet čekus izsniegt bez prasīšanas un uzņemties atbildību par jebkādu padarīto darbu tomēr vajadzētu.
Sūdzība ir atrisināta - nauda tika kompensēta. Tikām ar lietām skaidrībā.
Paldies. :)
Komentāri (6)
Paldies par info.
Taisiju savu auto vairākas reizes 2 gadus atpakaļ, Lēti... galīgi nav. šādi- tādi remonti un summa vienmēr ap 100 griezās. Sanāca atrast meistaru ,kas to pašu darija uz pusi lētāk un nepavisam ne-sliktāk.
Pozitīvais - taisiju savu auto priekš TA pie Draiva. pat TA Rīgā man pateica- wow, meistars tiešām centies ar metināšanu.
čeki - vienmēr dabūju uzreiz (varbūt tapēc ka ar karti maksāju)
Kad gribēju auto atkārtoti labot, godīgi pateica ,ka nav jēgas un labāk auto tirgot - nevis centās iegūt naudu sev.
Vēstules/ mārketings - Super.
tātad kopumā mīnuss ir par cenām un lielajām rindām, bet tā jau ir labi.
Arī man ir bijusi saskaršanās ar šo servisu, vairs tur nevedu! Ļoti zema līmeņa mehāniķi, visas reizes kad bija kaut kas jāremontē dzinējā(man tādas bija 3) nolasa kļūdas paziņojumu, tad sāk zīlēt kafijas biezumos, kas varētu būt pie vainas un zīlēšana neaprobežojas ar vienkāršu zīllēšanu, bet realitātē viņi Tev zvana - kļūdas paziņojums tāds un tāds, nomainam šo un to un skatamies tālāk, tu to izdari, defekts nepazūd - ok, meklējam tālāk, naudu protams neatgriež! Secināju, ka tādas ļoti primitīvas lietas pie viņiem remontēt var, ja zin, kas tieši ir vainīgs, bet ja vaina ir jāsameklē, tad labāk vest kaut kur citur! Attieksme ļoti ok, bet kompetences tiešām pietrūkst!
Sveiks Andrej,
Paldies ka norādīji uz nepilnībām Draiva darbā, šo situāciju pārrunāsim ar mehāniķi un pieņēmējiem, lai šādas situācijas vairs neatkārtotos.
Zaudēto laiku diemmžēl nesanāks Tev atgriezt, bet izdevumus par atkārtoto TA un sabojāto šarnīru kompensēsim, kad ir laiks iebrauc pakaļ, vai pasaki uz kurieni aizvest, sagādnieks aizvedīs. Draivs savu mehāniķu kļūdas atzīst un veic nepieciešamos pasākumus, lai uzlabotu sava darba kvalitāti. Atsūti lūdzu foto uz [email protected], lai varam ar mehāniķi izrunāt minēto situāciju ar bildēm uz galda.
Uz Draivu auto labot vedu vairākus gadus,bet pedējais gadījums neiepriecināja.vwPassat B6 nobloķējās rocene,servisa nomarineja vairakas dienas samaksāju 220 eiro,betsataisīts nebija izrādas viņiem neesot elektrikis.Cita servisa pa 15 eiro ar kompi visu sveda kārtība.Vairāk uz turieni savu auto nevedīšu.
Sveiks Raivi,
Atceros šo gadījumu, kad bija mehāniski bojāta bremžu suporta elektriskā daļa (izlauzts caurums korpusā), kā arī to ka pirmajā dienā vienojāmies, ka suportu pasūtīsim no Polijas nedaudz lētāk, otrajā dienā saņēmām suportu un to uzstādījām, pēc kā konstatējām, ka ir defekts bremžu sistēmas vadībā. Pirms defektīvās detaļas nomaiņas šo defektu nebija iespējams konstatēt un iepriekš paredzēt. Par cik Tev bija steidzami jābrauc uz Liepāju, ja nemaldos, un suporta maiņa bija ieplānota pēcpusdienā, kā arī Draiva darbinieks, mehāniķis, kurš darbojas ar datoru, dažas dienas atpakaļ devās kopt slimu bērnu (iesniedza slimības lapu), nebija iespējas uzreiz turpināt risināt šo problēmu. Piedāvājām Tev sazināties ar mums, kad Tev būs laiks, taču Tu izlēmi apmeklēt citu servisu. Prieks, ka mūsu iesākto kāds serviss pabeidza un problēma ar auto tika atrisināta, taču īsti pamatu Tavai sūdzībai šinā situācijā neredzu.