Draivs - KRĀPŠANA
Kādu laiku atpakaļ spiežot sajūgu parādijās grabēšana (izpratne par auto = 0 tāpēc neko vairāk nevaru paskaidrot). Teica, ka jāmina sajūgs. It kā nomainija (200+ EUR). Pēc pusgada grabēšana atjaunojās. Aizvedu uz citu servisu, kur salaboja pa dažiem desmitiem EUR un teica, ka nekas tur nav mainīts - joprojām esot oriģinālais auto sajūgs.
ZAGĻI! Tas viss ko varu pateikt.
Kā jau teicu izpratne par auto man nav. Kad salaboja nopriecājos ka viss ok. Gribēju maxāt ar karti taču, teica lai maxāju skaidrā. Tāpēc aizbraucu izņēmu naudu un samaxāju, domāju ka čeku nevajag (jā zinu - stulbi no manas puses). Tā ka pierādijumu tam ka esmu tur kko remontējis man nav.
Lai vai kā pēc tam kad uzzināju kā esmu apzagts uzrakstiju ieniegumu VID.
Kādu laiku atpakaļ spiežot sajūgu parādijās grabēšana (izpratne par auto = 0 tāpēc neko vairāk nevaru paskaidrot). Teica, ka jāmina sajūgs. It kā nomainija (200+ EUR). Pēc pusgada grabēšana atjaunojās. Aizvedu uz citu servisu, kur salaboja pa dažiem desmitiem EUR un teica, ka nekas tur nav mainīts - joprojām esot oriģinālais auto sajūgs.
ZAGĻI! Tas viss ko varu pateikt.
Kā jau teicu izpratne par auto man nav. Kad salaboja nopriecājos ka viss ok. Gribēju maxāt ar karti taču, teica lai maxāju skaidrā. Tāpēc aizbraucu izņēmu naudu un samaxāju, domāju ka čeku nevajag (jā zinu - stulbi no manas puses). Tā ka pierādijumu tam ka esmu tur kko remontējis man nav.
Lai vai kā pēc tam kad uzzināju kā esmu apzagts uzrakstiju ieniegumu VID.
Komentāri (6)
+
Nu un par ko suudzies, par to,ka pats neko nerubii,neizradi interesi savu auto apguut, par to,ka noteikti izmantoji letaako servisu un, ka visam tici ko tev staasta?
Nu jā, sanak ka viņam pēc tam , kad izņēma auto no servisa vajadzeja ielas vidū pašam visu skruvēt vaļā un skatīties nomainija to detaļu vai nē? Runajot pa servisu draivs, ļoti žēl, ka par tik dargu servisu nākas lasīt tik daudz negatīvu atsauksmju, ja prasi lielu naudu tad ari remontejiet pienācīgi.
Daudz sūdzību par Draivu nav, kurām būtu reāls stāsts :)
Sveiks, jurixxx! Esmu Aivars, autoservisa Draivs īpašnieks. Lūdzu precizē transportlīdzekļa numuru un datumu, kad tas tika labots, lai varu noskaidrot precīzus auto veiktos remontdarbus! Draivā nav pieļaujama klientu apkrāpšana un čeku neizsniegšana! Kā arī, katra klienta dati tiek reģistrēti datubāzē, rezerves daļas un remontdarbi tiek uzskaitîti. Jebkurā gadījumā, konstatējot nepilnības autoservisa pakalpojumu saņemšanā, ir jāveršās pie pakalpojumu sniedzēja, t.i. Draivā, kur arî problēma jarisina, lemjot par garantijas remontu vai naudas atgriešanu. Cik noprotu, Draivā neesi vērsies, bet publicējis sūdzību šeit, kas nešķiet loģiski. Pat ja auto netiek labots, Tev jābūt piedāvājuma izdrukai uz rokām. Ja tādas nav un šis stāsts ir īsts(autoservisā ir videonovērošana), tad atradīšu atbildīgos un tie tiks sodīti.
Jurixxxx, vēl joprojām neesi sazinājies ar [slēpt]@draivs.lv, mans tiešais e-pasts. Sāk rasties iespaids, ka sūdzība ir izdomāta.