Douglas E-Veikals - Klientu mānīšana
Ļoti žēl, ka galīgi neienāca prātā paguglēt atsauksmes pirms pasūtījuma noformēšanas. Veicu pasūtījumu bez nekādām aizdomām, pēc 2 dienām rādās kā izsūtīts, ir arī Omniva izsekošanas numurs. Pēc nedēļas paciņa joprojām nav saņemta un e-veikala klientu apkalpošanas telefons neatbild. Vairs neko nesūtīšu un citiem arī neieteikšu. Acīmredzot, klienti douglasam nav vajadzīgi...
Komentāri (4)
Vieglāk ir nopirkt jebkurā citā Latvijas e-veikalā. Piegādātājs praktiski visiem ir viens un tas pats. :)
Omnivu sazvanīju uzreiz. Sūtījums ir sagatavots, tapēc tam ir piešķirts nr., taču kurjeram tas nodots nav, lūdzu, sazinieties ar nosūtītāju. Lūk arī var izdarīt secinājumus...
Duglas cenas ir nenormālas:( Man, pašai paziņa kas strādāja, kādreiz Duglas, teica lai neko nepērk,ka tās pašas smaržas var nopirkt 220internetveikalā.Jo viņas ir tādas pašas,kā Duglas,ne ar ko neatšķiras.,tikai samaksāsiet krietni vairāk,ir pat smaržas ,kurām dubultā cena uzskrūvēta..Paziņa ilgi nostrādāja Duglas gadus piecus,un pati visas smaržas pirka tikai 220 ,ta ka cilvēks ar ļoti lielu pieredzi par smaržām un cenām:) Visiem iesaku 220,vai arī serenity.lv.
220 Tirgo lētus pakaļdarinājumus un par viņiem ir vairāk sūdzību.
Antireklāma kārtējā.