Dormeo - Slikts serviss, nekādas informācijas
Sveiki,
18. maijā pasūtīju preci dormeo.lv. Mājas lapā bija ieraksts, ka prece atrodas noliktavā, tātad pēc apraksta sapratu, ka saņemšu preci 1-3 dienu laikā.
8 dienas pēc pasūtījuma veikšanas nosūtīju ziņu uz info meilu, ka neesmu saņēmis preci. Joprojām neesmu saņēmis atbildi. Zvanīju uz klientu apkalpošanas telefona numuru vairākas reizes. Numurs uzreiz "nomet", tātad ar viņiem sazināties nav iespējams.
Atliek vienīgi gaidīt. Lieki piebilst, ka veicu priekšapmaksu un prece bija nepieciešama diezgan steidzami.
Komentāri (1)
Labdien,
tālrunis informācijai, lai noskaidrotu pasūtījuma statusu ir 67807675. Informāciju var saņemt darba dienās, darba laikā no 9.00-17.00.
Var gadīties ka līnija ir aizņemta, maksimālais gaidīšanas laiks ir līdz 2 minūtēm, gaidīšanas laikā skan mūzika, klausules "nomešana", kā Jūs informējat, nekad nav notikusi. Iespējams ka ir bijušas no mums neatkarīgas tehniskas dabas problēmas, lai to noskaidrotu variet vērsties pie sava operatora.
Priekšapmaksas sūtījumiem ( maksājums veikts online), pēc apmaksas saņemšanas SIA Studio Moderna kontā, ja prece ir pieejama noliktavā un pasūtīta piegāde uz mājām, prece tiks piegādāta 2-5 darba dienu laikā no pasūtījuma apstiprināšanas brīža. Priekšapmaksas sūtījumiem ar saņemšanu pasta nodaļā, piegādes laiks, pie nosacījuma, ja prece ir pieejama noliktavā ir aptuveni 5-10 darba dienas.
Ja prece nav noliktavā, kā arī svētku, aktīvās pārdošanas sezonas laikā un kravas aizkavēšanas iemeslu dēļ maksimālais piegādes laiks ir 30 dienu laikā kopš pasūtījuma apstiprināšanas brīža.
Iespējams, ka Jūsu izvēlētais matracis ir pieejams tikai pēc pasūtījuma, tas ir 30 dienu laikā.
Lūdzam Jūs sazināties ar mūsu klientu servisu, zvanot uz tālruni 67807675.