AtrisinātaDormeo - Krāpšana
Aizvakar pasūtīju sev dormeo segu-divas!Otra nāca dāvanā.Bija akcija,pērc divas segas,maksā par vienu!Bet atnāca arī viena!!!Kad sazinājos ar operatoru, man paziņoja,ka pasūtījumu veicu pēc akcijas beigām!Akcija esot bijusi līdz 10.09.
Interesanti,akcija vēl joprojām ir viņu mājaslapā,šodien jau 15.09 un tur NEKUR nav minēts kāds datums līdz kuram akcija spēkā!
Samaksāju 50EUR ar cerībām iegādāties divas segas,bet nu man ir viena...vai man tagad pirkt vēl vienu segu par 50EUR???Nē,paldies!Pie JUMS vairs nekad!!!
(Var preci arī atgriezt,pet tad sanāk 12EUR par pasta izdevumiem maksāt-saņemšana+pārsūtīšana-vēl jāpierāda ka neesat to lietojis!) jebkurā gadījumā būsiet zaudētāja lomā.
Bēdīgi...
Atsauksmes varat mājaslapā nerakstīt,tur tās tiek atlasītas un sliktās dzēstas!!!
Pēc aktīvas spamēšanas ar vēstulēm...nākošajā dienā saņēmu zvanu no dormeo pārstāvjiem. Tika stāstīts, ka es pasūtīju segu ieejot sadaļā segas,nevis akcijas un robatizētā programma to akcijas cenu nav piefiksējusi...
Esmu protams pārliecināta, ka ieraugot akciju,spiedu uz akciju,nevis rakņājos pa citām sadaļām meklējot atseviški segu utt. BET NU LABI!Tur jau neko nevar pierādīt...
Īsi sakot,pateica, ka esmu vainīga pati,bet...viņi atsūtīšot tomēr otru segu,pat par pasta pakalpojumiem ar nebij jāmaksā.
Viss ir labs, kas labi beidzas!
Komentāri (7)
Labdien,
Atlaides mēdz mainīties un, iespējams, pasūtījuma brīdī šāda akcija nebija spēkā. Ja pirkuma brīdī šī akcija bija spēkā, tad tā parādīsies arī Jūsu interneta pasūtījuma apstiprinājuma epastā. Lai mēs varētu pārbaudīt šo gadījumu, lūdzu pārsūtiet Jūsu pasūtījuma apstiprinājumu uz epastu [slēpt]@top-shop.lv. Ja šajā apstiprinājuma epastā šī akcija būs redzama, tad mēs ar Jums sazināsimies, lai izsūtītu trūkstošo preci.
Atbildat jau Jūs jauki, bet no savas puses varu piebilst, ka Jūs man savulaik atsūtījāt nepavisam ne to, ko biju telefoniski pasūtījusi.Uz manu elektroniski nosūtīto pretenziju vispār neatbildējāt!
Tev ir 14 dienas lai atrgrieztu to
Un izmestu naudu par pasta izdevumiem
Diemžēl TopShop ar akcijām tā notiek regulāri. Visiem iesaku rūpīgi pārbaudīt katru akciju, lai netiktu piekrāpti
Ja kaut kas nav pareizi, tad jāstiepj uz pastu atpakaļ un viss, nav ko taisīt drāmu. Atdos jums naudu un viss.
Reāli nesaprotu šitos cilvēkus, kas internetā kaut ko pasūta un pēc tam raud, ka nav kaut kas pareizi. Tāpēc jau tu pasūti internetā, lai kaut kādu problēmu gadījumā varētu to preci divu nedēļu laikā aizbliezt viņiem atpakaļ.
14 dienu laikā jums ir tiesības atgriezt preci un viņiem ir jāpieņem. Un Dormeo par preču atgriešanu jāmaksā nav, vnk atdod pastā un viss. Man tā bija, kad sūtīju atpakaļ pārāk mīkstu spilvenu.
sega jaapaargrizh uz puseem un buus divas