Dormeo - Slikts serviss
Ļoti slikts serviss. Pasūtīju spilvenu un divus dvieļus, pēc pāris dienām pazvanīja konsultante, pateica, ka veikalu kuru norādīju kā izņemšanas vietu nav pieejams viens dvielis, tāpēc par to atgriezīs naudu un atlikušās preces atvedīs ar kurjeru. Piebilde, kas man ļoti nepatika, ka es pats esmu vainīgs un ir jāskatās ko es pasūtu un uz kādu veikalu, bet tas būtu mazākais. Teica ka nedēļas laikā kurjers pazvanīšot, lai sarunātu kad un cikos man to piegādās un es piekritu. Pagāja divas nedēļas, ne preču ne naudas, uzrakstīju un informācijas epastu, kur man atbild, ka pasūtījums ir atcelts un nauda jau ir atgriezta (kaut arī tā nav) . Kad atbildēju, ka šī nauda nav saņemta, un konsultante man izskaidroja, kas turpmāk notiks, saņēmu sekojošu atbildi: "pārbaudiet vēlreiz bankas kontu! ". Tagad pienāksies ar viņiem "cīnīties", lai vismaz saņemtu atpakaļ naudu. Nevienam neiesaku šo veikalu, kaut vai tikai tāpēc, ka viņam ir pilnīgi vienalga pret saviem klientiem. Reklāmas daudz, likās labs veikals, bet apskatot visas šīs sūdzības to reputācija ir riktīgi sabojāta.
Komentāri (1)
Labdien!
Lūdzu sazinieties ar mums rakstot uz e-pastu: [slēpt]@top-shop.lv, norādot pasūtījuma numuru, lai varam pārbaudīt iemaksāto naudas līdzekļu atmaksas statusu. Atceļot pasūtījumu iemaksātie naudas līdzekļi operatīvi tiek atmaksāti, tāpēc lūdzam norādīt pasūtījuma numuru, lai varam pārbaudīt un novērst radušos pārpratumu.
Ar cieņu,
SIA Studio Moderna