Dormeo - Slikts serviss
Pasūtīju pirms ziemassvētkiem akcijas segas 2 par 1, atsūtīja 1 segu par pilnu cenu, kad pārjautāju, kur otra sega, nelaipna operatore atbildēja, ka veicot pasūtījumu neesmu atzīmējusi divas reizes (neesmu lauciņā atzīmējusī 2 gab. , lai gan akcijā minēts, ka akcijas prece 2 par 1 un pirms pasūtījuma veikšanas operatore nenorādīja, ka divas reizes jāatzīmē) un pateica, lai sūtu segu atpakaļ, jo akcija beigusies, joprojām neesmu saņēmusi atpakaļ naudu par atdoto preci. Slikts serviss, loģistika un apkalpošana.
Komentāri (4)
Principā viss pareizi un tā tas ir darbojies visās vietās. 1 gabals nav 2 gabali. Veikalos, tas pats var paņemt vienu par pilnu cenu vai 2 par zemāku vai to pašu cenu, ja akcija.
Man tieši tāda pati pieredze, epastā jautāju pirms sūtīšanas vai otra prece būs automātiski, uz kuru man atbildēja, ja ir akcija 2 par 1, tad tiks nodrošinātas 2 preces, bet saņemot saņēmu tikai vienu un sazinoties ar viņiem, nelaipni atbildēja, ka pati vainīga, nebiju pasūtījuma brīdī iezīmējusi ķeksīti par 2 precēm.
Serviss Dormeo tiešām ir zem jebkādas kritikas. Darbinieki nelaipni, met klausuli, un pēc trešā zvana, ierakst "melnajā sarakstā"', un lai nesaka, ka visi operātori ir aizņemti, jo paralēli zvanot no cita telefonnumura darbinieki "svešajam" atbild.
kautkā peiklusuši Dormeo mīļi . Vai tad putekļu ērces slepkava matracis karoti nolicis. ?