Dormeo - Ļoti slikts serviss
Atnācu uz veikalu Dormeo Spice Home. Es teicu, ka man sāp mugura un vajag stingrs virsmatracis. Viņi parādīja man virsmatraci green tea un teica, ka tas derēs ideāli un ir izmantota speciāla tehnoloģija. Virsmatrača paraugs bija virs cieta matrača, tāpēc bija grūti novērtēt tā efektivitāti uz vietas. Kad ieradāmies mājās, izsaiņojām matraci tad pat par 8 stundam tas pilnībā neizlīdzinājās, kā bija solīts veikalā. Pēc vienas nakts izrādījās arī, ka virsmatracis ir diezgan mīksts un neder. Zvanīju uz veikalu, pārdevēja teica, ka mums jāgaida direktore, un viņa pati nevar neko risināt. Tīmekļa vietnē dormeo.lv tālrunis speciāli norādīts nepareizi +37 671807675, ja atrodat pareizo, tad tas ir par maksu. Kad sazvanīsiet pareizo jūs sagaida pārsteigums - jūs iegādājāties produktu veikalā, mēs naudu neatmaksāsim, un jums nav jāmaina produkts. 14 dienas maiņai ir tikai pirkumiem e-veikalos. Uzskatu, ka mūsdienās tādam servisam nav jābūt tirgū vispār. Arī Fb jūs nevarat viņiem ielikt vērtējumu, žēl.
P. S. Jums vēl Saka ka būs dāvana. Bet čeka tas ir norādītas ka atsevišķas preces ar cenu.
Komentāri (3)
Ja sāp kauli, tad uz pirti jābrauc. Paklausies dziesmu "Somu pirts".
Redziet, ar tiem virsmatračiem ir tā, ka pārdevēji jums iedeva nekorektu informāciju, turklāt ražotājs arī norāda, ka lai izlīdzinātos nepieciešamas ir 6 stundas. Mazajiem matračiem varbūt, bet lai pilnībā iztaisnotos un būtu lietojams lielais matracis 200 X 190 ir vajadzīga nedēļa!
Es to varu apgalvot no personīgās pieredzes!
Es sastapos ar tieši tādu pašu attieksmi, kad vēlejos virsmatraci apmainīt vai atgriezt matraci un saņemt naudu atpakaļ, jo matracis nija pirkts veikalā.
Par matraci biju ļoti vīlusies. Protams arī mana atsauksme fb neparādijās, jo tā nebija pozitīvs. Nožēlojams uzņemums. Tāda sajūta, ka laimīgi, par katru preci no kuras veiksmigi atbrīvojušies, iesmērējot to pircējiem.