www.sudzibas.lv Domencar attieksme pret klientiem

Domencar - attieksme pret klientiem

Pilnīga nerēķināšanās ar klientiem. Piezvanīju, pa tālruni pastāstīju, kas mašīnai par vainām. Šie teica, lai braucu, uzreiz paņemšot un taisīšot. Speciāli atbraucu (vairāk kā 10 km). Servisa priekšnieks apskatījās māšinu un saka „Да нет, мы её не будем делать.“ Uz jautājumu "Kāpēc, tak pa tālruni solīja", atteica „Да я же не знал, что всё так плохо!“. Tas nekas, ka visas vainas pa tālruni biju izstāstījis. Par zaudēto laiku un degvielu, protams, nekādu kompensāciju nesamaksāja.

X

Komentāri (1)

Z Zvezda! 20.06.2014

I vo skoljko vi ocenivaete kompensaciju za vremja i benzin? Nu i mozet bitj esce moraljnij ucserb?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes